تیم کامپوند میکس ایران فینالیست شد

تیم کامپوند میکس ایران در مسابقات تیراندازی با کمان کاپ آسیای تایلند با اقتدار راهی فینال شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات کاپ آسیایی در کشور تایلند در حال انجام است، در ادامه این رقابت‌ها صبح امروز کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

تیم کامپوند میکس ایران با ترکیب گیسا بایبوردی و حسام‌الدین کوثر در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف سنگاپور رفت و با نتیجه ۱۵۷ بر ۱۵۱ به پیروزی رسید. تیم ایران در نیمه‌نهایی با نتیجه ۱۵۸ بر ۱۵۴ مقابل قزاقستان به برتری رسید و فینالیست شد. ملی‌پوشان کماندار کشورمان فردا برای کسب مدال طلا به مصاف تیم مالزی می‌رود.

تیم ریکرو میکس ایران نیز با ترکیب مهتا عبداللهی و رضا شبانی در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف مالزی رفت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد و حذف شد.

پیش از این تیم کامپوند مردان با ترکیب حسام‌الدین کوثر، محمدصالح پالیزبان و حمزه نکویی در مراحل یک‌چهارم نهایی و نیمه‌نهایی به مصاف مالزی و قزاقستان رفته بودند و پس از پیروزی در برابر مالزی با نتیجه ۲۲۴ بر ۲۲۳، با نتیجه ۲۳۴ بر ۲۲۶ دیدار دوم را به قزاقستان واگذار کردند و راهی دیدار رده‌بندی شدند. تیم کامپوند مردان روز شنبه بیست‌وهشتم اسفندماه، برای کسب مدال برنز به مصاف بنگلادش خواهد رفت.

علاوه‌بر آن، تیم کامپوند زنان نیز با ترکیب گیسا بایبوردی، ویدا حلیمیان و کوثر خشنودی‌کیا در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف تایلند رفته بود و پس از شکست با نتیجه ۲۲۳ بر ۲۲۲، راهی دیدار رده‌بندی شده بود؛ این تیم روز شنبه بیست‌وهشتم اسفندماه برای کسب مدال برنز به مصاف قزاقستان می‌رود.

کد خبر 562626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.