برنامه «آلاله های آسمانی در اصفهان» برگزار می‌شود

به مناسبت بزرگداشت روز شهدا برنامه "آلاله های آسمانی" به همت فرهنگسرای پایداری وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار می‌شود.

سعید صرامی، مدیر فرهنگسرای پایداری شهداری اصفهان به خبرنگار ایمنا گفت: برنامه ویژه‌ای در گلستان شهدای اصفهان ویژه ایام نوروز ۱۴۰۱ برای اولین بار به مناسبت شهدای اصفهانی مشاغل مختلف برگزار می‌شود و در این برنامه از خانواده‌های این شهیدان تجلیل خواهد شد.

وی افزود: برنامه‌های هنری دیگری نیز در این خصوص خواهیم داشت، مانند اجراهای گروه سرود، نمایش و تجلیل از راویان دفاع مقدس. به همین مناسبت در این برنامه که در فرهنگسرای پایداری برگزار می‌شود از خادمان و راویان فعال در سال ۱۴۰۰ توسط معاون محترم فرهنگی شهردار تجلیل و تقدیر خواهد شد.

مدیر فرهنگسرای پایداری وابسته به اداره فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اظهار کرد: سال جدید را با معرفی ۱۴ شهید معرفی نشده شروع می‌کنیم؛ چراکه هر کدام از این شهدا مانند مرواریدی در صدف اقیانوس بیکران ایثار، گمنام بودند و بنا داریم این مرواریدها را امسال از صدف بیرون آوریم تا همشهریان اصفهانی از این اقیانوس بیکران تزریق روحی کنند.

صرامی خاطرنشان کرد: امسال از بیست‌ونهم اسفندماه تا سیزدهم فروردین‌ماه هر روز یک شهید به مردم معرفی می‌شود و بر سر مزار آن شهید برنامه‌های جنبی مانند روایت راوی هم‌رزم شهید، اجرای سرود، پیام مردم به شهید و هم‌عهدی با آن شهید، برگزار خواهد شد.

همچنین متن‌هایی درباره شهید در اختیار مردم گذاشته می‌شود و در همین خصوص مسابقه‌ای همراه با اهدای جوایز ارزنده برگزار خواهد شد.

نام شهدایی که امسال معرفی می‌شوند به شرح زیر است:

شهید علی قوچانی

شهید سعید چشم‌به‌راه

شهید اصغر طاهرزاده

شهید سیدحسین روح‌الامین

شهید محمدجعفر نصراصفهانی

شهید غلامرضا آقاخانی

شهید عبدالله میثمی

شهید حجت‌الاسلام علی‌اکبر اژه‌ای

شهید حسین برونسی

شهید علی‌رضا راسخ‌ثابت‌قدم

شهید قربانعلی عرب

شهید محسن صفوی

شهید اکبر آقابابایی

شهید جلال افشار

کد خبر 562378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.