مراجعه ۳ مصدوم به بیمارستان فیض/مراجعه مصدومان چشمی به بیمارستان فیض در اولین فرصت

رئیس بیمارستان چشم‌پزشکی فیض اصفهان و فوق تخصص شبکیه چشم با بیان مراجعه سه نفر با مشکل سطحی چشم به بیمارستان فیض اصفهان، به شهروندان توصیه کرد همراه با جلوگیری از دست‌کاری چشم در صورت بروز مشکل، در اولین فرصت به بیمارستان فیض مراجعه کنند.

علی صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه سوری سال جاری، اظهار کرد: در سال جاری سه نفر با مشکل سطحی به بیمارستان فیض مراجعه کردند که تنها خراش بر قرنیه بوده و به صورت سرپایی درمان شدند.

وی با بیان اینکه هشت نفر در سال گذشته به علت مصدومیت چشمی در چهارشنبه سوری به بیمارستان فیض مراجعه کرده بودند، افزود: در سال گذشته نیز مشکلات خاصی نظیر پارگی و له‌شدگی چشم اتفاق نیفتاد و اکثر مراجعات، سوختگی سطحی به علت وارد شدن جرقه‌های ترقه به چشم بوده است.

در صورت مصدومیت از ناحیه چشم، از دست‌کاری پرهیز شود

رئیس بیمارستان چشم‌پزشکی فیض اصفهان با بیان اینکه بهترین اقدام برای جلوگیری از آسیب چشمی در حوادث پیشگیری است، ادامه داد: افراد شرکت کننده در آتش بازی‌ها حتماً باید از عینک‌های محافظ استفاده کنند تا حادثه چشمی اتفاق نیفتد.

وی با بیان اینکه در صورت بروز مصدومیت‌های چشمی در سایر استان‌های اطراف، بیمارستان فیض اصفهان پذیرای مصدومان است، خاطرنشان کرد: در صورت بروز حادثه و مصدومیت از ناحیه چشم، افراد از دست‌کاری چشم پرهیز کنند.

صالحی اضافه کرد: همچنین افراد با مقوا یا مواردی از این قبیل محافظی قیف مانند روی چشم درست کرده و بچسبانند تا دستی به چشم برخورد نکند و در اولین فرصت به بیمارستان فیض مراجعه کنند زیرا سایر بیمارستان‌های سطح استان اصفهان پذیرشی درخصوص موارد اورژانسی چشم ندارند.

کد خبر 562093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.