کشف استعدادهای خوانندگی در آوای جادویی

«آوای جادویی» رقابتی برای استعدادیابی خلاقانه است که از بیست‌وششم اسفندماه همزمان با شب میلاد امام زمان (عج) به‌صورت رایگان و هفتگی از تلوبیون پلاس پخش می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سایت رسمی تلوبیون اعلام کرد، مسابقه بزرگ استعدادیابی "آوای جادویی" به تهیه‌کنندگی محمد طهرانی تهیه شده است که در آن محمد اصفهانی، رضا صادقی، محمد معتمدی و رضا یزدانی به‌عنوان مربی‌داور و علی‌رضا افکاری به‌عنوان مدیر هنری مسابقه حضور دارند و اجرای برنامه نیز به عهده علی اوجی است.

این مسابقه همزمان با میلاد پر خیر و برکت امام زمان (عج) به صورت رایگان از پنج‌شنبه _بیست‌وششم اسفندماه_ در تلوبیون پلاس در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد و سایر قسمت‌ها به شکل هفتگی در این تلویزین اینترنتی منتشر خواهد شد.

فراخوان مسابقه مدتی قبل منتشر شده است و در هر قسمت از آوای جادویی، شرکت‌کنندگان به اجرای قطعه‌هایی از آثار چهره‌های مطرح کشور می‌پردازند و برگزیدگان با نظر و داوری داوران به مراحل بعدی راه می‌یابند.

آوای جادویی اولین بخش از بسته عیدانه تلوبیون پلاس رسانه ملی، در تعطیلات عید نوروز ۱۴۰۱ است که به ۲۰ میلیون کاربر تلوبیون ارائه می‌شود.

بینندگان می‌توانند از طریق سایت یا اپلیکیشن تلوبیون، بدون اشتراک (به صورت رایگان) و با اینترنت نیم‌بها (داخلی) به این مسابقه و شمار زیادی محتوای دیگر دسترسی پیدا کنند.

تب تولید و پخش این نوه مسابقات و سرگرمی‌ها، به ویژه در چند سال اخیر در صداوسیما و شبکه‌های مختلف بالا گرفته است و حتی به شبکه چهار نیز رسیده است.

کد خبر 561711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.