انجام ۹۰ هزار مترمربع پیاده‌روسازی در منطقه ۸

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: طی یک‌سال گذشته حدود ۹۰ هزار متر مربع پیاده‌روسازی در سطح معابر این منطقه انجام شده است.

محمد کیهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پروژه‌های ساماندهی پیاده‌روسازی منطقه هشت شهرداری، اظهار کرد: با توجه به ارتفاع خدمات در بین محلات این منطقه، شناسایی و تعریف ساماندهی گذرهای مناسب محلات مورد توجه قرار گرفت و در این مطالعات محلات تیران، دستگرده، مارچین، شهریار، میرعماد، بهرام‌آباد، آهنگران، طامه، جلالیه، بهارستان، خانه اصفهان و خیابان کاوه شناسایی شده است و آغاز عملیات ساماندهی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: خیابان‌های شهید فروغی، خیابان شهید خلیفه سلطانی، خیابان پنج آذر، خیابان کاوه، ضلع جنوبی خیابان بهارستان، خیابان شهید باهنر، خیابان شهید عادل‌پور، میدان جمهوری، خیابان جابر انصاری، خیابان سپاه از جمله گذرهای مناسب‌سازی شده در محلات منطقه هشت شهرداری است، از جمله مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد، نداشتن پیاده‌رو در برخی از این گذرها بوده است که با ساماندهی و ایجاد این پیاده‌روها، رضایت‌مندی شهروندان را به همراه داشت.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان ادامه داد: مساحت کل پیاده‌روسازی‌های انجام شده این منطقه در سال‌جاری حدود ۹۰ هزار مترمربع با مبلغی بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال بوده است که پس از اجرا در اختیار شهروندان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که سلامتی و شادابی شهروندان از دیدگاه‌های مورد تاکید مدیریت شهری است، ایجاد مسیر پیاده‌رو و مناسب و ایمن باعث ایجاد سلامت و شادابی شهروندان می‌شود که در این راستا دیگر محلات منطقه هشت نیز در سال آینده مورد مطالعه و بررسی قرار می‌گیرد و ساماندهی گذرها و پیاده‌روسازی‌های آن محلات نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

کد خبر 561596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.