کاربران فضای مجازی در پرداخت وجه خریدهای اینترنتی دقت کنند

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر درخصوص خریدهای اینترنتی گفت: پرداخت وجه باید بعد از تحویل کالا باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ غلامرضا براتی با بیان اینکه رعایت توصیه‌های پیشگیرانه، عامل امنیت جامعه است، اظهار کرد: نباید اجازه داد با سرپیچی برخی افراد از قانون، خاطرات شیرین به خاطراتی تلخ مبدل شود.

وی با تاکید بر لزوم دقت کاربران فضای مجازی در پرداخت خریدهای اینترنتی، افزود: این روزها با خریدهای اینترنتی و کلاهبرداری‌های سایبری مواجه هستیم و کاربران با حضور در فضای مجازی به این نکته توجه داشته باشند که پرداخت وجه قبل از خرید کالا یک کلاهبرداری محسوب می‌شود و پرداخت وجه باید بعد از خرید یک کالا و جنس باشد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر تصریح کرد: نیروی انتظامی شهرستان کشفیات فراوانی داشته است که ازجمله آن اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر را می‌توان برشمرد. امسال نسبت به سال گذشته بیش از ۳۸۴ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۴۱ درصد افزایش داشته است.

وی به اقدامات پلیس راهور اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ هزار و ۳۴۰ گواهینامه صادر شده است که نسبت به سال گذشته افزایش هفت درصدی را شاهد بودیم؛ همچنین ۱۳ هزار و ۴۰ مورد شماره‌گذاری خودرو انجام شده که در مقایسه با سال قبل ۹ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ براتی با توجه به برگزاری جشن‌های نیمه شعبان و در پیش رو بودن چهارشنبه آخر سال تاکید کرد: در برگزاری جشن‌های سنتی با مردم هیچ مشکلی نداریم و قطعاً نیروی انتظامی با افراد خاطی که قصد سلب آسایش مردم را داشته باشند به شدت برخورد خواهد کرد.

وی به مراقبت همشهریان از خانواده و اموال خود در ایام نوروز سفارش کرد و گفت: اگر خانواده‌ای قصد سفر دارد از نگه‌داری اموال با ارزش در خانه خودداری کند، حفاظ و ایمن بودن منزل خود را مورد بررسی قرار دهد و از روشن گذاشتن خودرو حتی برای زمانی کوتاه امتناع کنند.

کد خبر 561320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.