ساعات کاری مراکز گردشگری ناژوان در نوروز ۱۴۰۱

مدیر طرح ساماندهی ناژوان ساعات کاری زیرمجموعه‌های گردشگری این طرح در نوروز ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

مهدی قائلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مجموعه باغ پرندگان به عنوان یکی از بزرگترین باغ‌های پرندگان کشور از ساعت ۸ تا ۱۷:۳۰ میزبان گردشگران خواهد بود.

وی با بیان این‌که ساعات کاری باغ گیاهان استوایی یا همان باغ‌موزه پروانه‌ها نیز هر روز از ساعت ۸ تا ۲۰ تعریف شده است، افزود: مجموعه هیجان‌انگیز و جذاب باغ خزندگان از ساعت ۸:۳۰ الی ۲۰:۳۰ پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با اشاره به ارتباط خوب و مؤثر مجموعه ناژوان با آکواریوم اصفهان، افزود: شهروندان و علاقه‌مندان به تماشای دنیای زیر آب می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ تا ۲۱ از مجموعه آکواریوم استفاده کنند.

وی با بیان این‌که موزه بی‌نظیر صدف‌ها نیز هر روز از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۰:۳۰ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود، گفت: مجموعه شهربازی و کارتینگ ناژوان هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۳ پذیرای خانواده‌ها خواهد بود.

قائلی با اشاره به همکاری خوب مجموعه ناژوان با شرکت توسعه اماکن سیاحتی ورزشی سپاهان، افزود: ساعات کار تله‌سیژ ناژوان نیز پس از آغاز به کار این مجموعه، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی با بیان این‌که تمام مجموعه‌های تفریحی گردشگری ناژوان در طول نوروز پذیرای شهروندان و گردشگران است، از شهروندان درخواست کرد هنگام مراجعه به این مراکز تفریحی ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از ماسک استفاده کنند.

کد خبر 561257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.