ثبت رکورد جدید مدیریت کاهش هزینه و افزایش درآمد

رئیس گروه برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: این سازمان در مدیریت کاهش هزینه و افزایش درآمد رکورد جدیدی را ثبت کرده است.

مجید نجف‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در تشریح چگونگی مدیریت کاهش هزینه و افزایش درآمد در سه سال متوالی، اظهار کرد: مدیریت فعلی با بهره‌گیری از روش‌های نوین مدیریت اقتصادی منطبق بر قوانین مالی، بهره‌گیری از منابع نیروی انسانی خلاق، متعهد و متخصص و پشتکار در سه سال متوالی توانسته است مدیریت کاهش هزینه و افزایش درآمد را تجربه کند.

وی تاکید کرد: اقدامات به گونه‌ای انجام شده است که علاوه بر کاهش هزینه‌های جاری و عمرانی از محل صرفه‌جویی در هزینه‌ها نسبت به افزایش درآمدها با تکیه بر شفاف‌سازی روند واگذاری امور به بهره‌برداران تجاری کارنامه موفق را ارائه کند.

رئیس گروه برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد با بیان این‌که کاهش هزینه و افزایش درآمد در مدیریت شهری یک اصل است که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: افزایش درآمد و کاهش هزینه به عنوان استراتژی مهم باید مورد توجه قرار گیرد و سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی در این زمینه پیشگام بوده است.

وی با بیان این‌که مطابق دستورالعمل‌های وزارت کشور بودجه‌ریزی عملیاتی مبتنی بر عملکرد است، گفت: سعی شده است تا هزینه و درآمد سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد به نحوی برنامه‌ریزی شود تا از محل منابع استحصال شده، علاوه بر پوشش هزینه‌های جاری، بدون دریافت اعتبارات عمرانی از شهرداری، نسبت به اجرای پروژه‌های عمرانی از جمله احداث بازارها، فروشگاه‌ها و پل‌های عابر پیاده اقدام شود.

نجف‌پور تصریح کرد: سازمان ساماندهی مشاغل شهری مشهد به منظور استفاده از ظرفیت بخش خصوصی به صورت انعقاد قراردادهای مشارکتی به منظور ارائه خدمات بهینه شهروندان و ایجاد درآمد پایدار آماده هرنوع همکاری است.

وی با بیان این‌که با توجه به خودکفا بودن سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری‌ها مدیریت هزینه و ایجاد درآمدهای پایدار از اصلی‌ترین وظایف به‌شمار می‌رود، گفت: با توجه به رشد به رشد جمعیت شهری و رشد مهاجرت، تقاضا برای تأمین کالا و خدمات نیز افزایش یافته است که سازمان ساماندهی مشاغل و فراورده‌های کشاورزی با ایجاد بازارهای مختلف موفق عمل کرده است و شاهد افزایش سطح رضایت‌مندی مشتریان در سال‌های متوالی بوده‌ایم.

رئیس گروه برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد تاکید کرد: تغییر اصلاح فرایندها، استفاده از فناوری‌های جدید و استفاده از تکنیک‌های مهندسی ارزش در کاهش هزینه مؤثر بوده است.

کد خبر 561200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.