شهر گلشهر روشنایی مناسبی ندارد

رئیس شورای شهر گلشهر گفت: طول مسیر مواصلاتی شهر گلشهر ۱۳ کیلومتر است که دو سوم آن روشنایی مناسبی ندارد و شهرداری نیز برای اجرایی کردن پروژه روشنایی بودجه کافی ندارد.

روح الله نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه شهر گلشهر فقط نام شهر را یدک می‌کشد، اظهار کرد: اکنون ۲۰۰ معبر خاکی در شهر گلشهر وجود دارد که شهرداری در تأمین آسفالت با کمبود اعتبار مواجه است.

وی افزود: گلشهر محور مواصلاتی غرب به مرکز کشور است و به دلیل تردد خودروهای سنگین آسفالت مناسبی ندارد، همچنین برخی از نقاط شهر به عنوان نقطه حادثه خیز شناسایی شده و لازم است رفع خطر شود.

رئیس شورای اسلامی شهر گلشهر گفت: طول مسیر مواصلاتی شهر گلشهر ۱۳ کیلومتر است که دو سوم آن روشنایی مناسبی ندارد و بودجه شهرداری نیز برای اجرایی کردن پروژه روشنایی شهر کافی نیست.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم معاون راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از محور مواصلاتی شهر گلشهر بازدیدی انجام داد و تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری و راهداری منعقد شد تا پروژه ایمن‌سازی و آسفالت محور اصلی شهر گلشهر در حدفاصل محله "کنجدجان" تا "فیلاخص" به طول حدود ۱.۵ کیلومتر به صورت مشترک اجرا و این نقطه حادثه‌خیز شهر رفع خطر شود.

کد خبر 561198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.