اجرای طرح شفافیت حقوق کارکنان شهرداری منع قانونی دارد

رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی گفت: اجرای طرح شفافیت حقوق کارکنان شهرداری توسط دیوان عدالت اداری منع قانونی دارد و مدیریت شهری برنامه‌ای برای اجرای این طرح ندارد.

شعبان جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر بندرانزلی راه‌اندازی سامانه شفافیت شهرداری را در راستای ارتقای سطح اطمینان متقابل میان شهروندان و شهرداری، کاهش فساد اداری، افزایش بهره‌وری و روشن‌سازی و ابهام‌زدایی عملکردها در برنامه خود داشت، اما به دلیل محدودیت و منع قانونی این طرح را اجرا نخواهد کرد.

وی افزود: شهرداری کرمان به عنوان اولین شهرداری در کشور طرح شفافیت حقوق کارکنان را اجرا کرد، اما برخی از کارکنان به دلیل انتشار اسناد حقوقی خود به دیوان عدالت اداری شکایت کردند و شهرداری به دلیل منع قانونی اجرای آن را متوقف کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرانزلی تصریح کرد: مدیریت شهری به دنبال اجرای طرح شفافیت قرارداد شهرداری با پیمانکاران پروژه‌ها، جزئیات اجرای طرح‌ها و مبلغ ریالی آن در سال آینده است.

وی گفت: امیدواریم با پیگیری شهردار این طرح در سال آینده اجرا شود و نحوه اجرای پروژه‌ها و جزئیات کامل قراردادهای شهرداری با پیمانکاران و مبلغ ریالی آن در سایت شهرداری بندرانزلی در دسترس عموم شهروندان قرار گیرد.

به گزارش ایمنا، بندرانزلی با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 560815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.