نباید سرخابی‌ها تنها از حضور هواداران خود استفاده کنند/مسابقه با آلومینیوم بازی راحتی نیست

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: علاقه‌مند بودیم که قبل از سال جدید و در آخرین دیدار میزبانی ذوب‌آهن در فولادشهر که مسابقه فردا برابر آلومینیوم اراک است، هواداران بزرگ ذوب‌آهن در ورزشگاه حضور یابند اما تا این لحظه هیچ مجوزی به ما داده نشده است.

علی احسانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص حضور هواداران در بازی‌های ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر اظهار کرد: امیدوارم هستیم که مجوزها از هفته آینده و از سوی شورای تأمین و سازمان لیگ به تیم‌ها اعطا شود؛ البته باشگاه ما پیگیری‌های لازم را از سوی شورای تأمین و هیئت فوتبال اصفهان انجام داده است؛ اما هنوز منتظر تصمیم نهایی آن‌ها هستیم.

وی ادامه داد: علاقه‌مند بودیم که قبل از سال جدید و در آخرین دیدار میزبانی ذوب‌آهن در فولادشهر که مسابقه فردا برابر آلومینیوم اراک است، هواداران بزرگ ذوب‌آهن در ورزشگاه حضور یابند اما تا این لحظه هیچ مجوزی به ما داده نشده است.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: مناسب نیست که دو باشگاه پایتخت‌نشین تنها از حضور هواداران استفاده کنند؛ به نظر می‌رسد این دو تیم قدرت بیشتری برای اعمال نفوذ دارند. قطعاً اعتراض خودمان را به سازمان لیگ ارسال می‌کنیم و خواستار نگاه برابر به تیم‌ها هستیم.

وی با اشاره به بازی حساس ذوب‌آهن برابر آلومینیوم اراک افزود: مسابقه با آلومینیوم بازی راحتی نیست؛ در دور برگشت مسابقات لیگ نمی‌توانیم از جایگاه تیم‌ها عملکرد آن‌ها را قضاوت کنیم. تیم‌ها ازجمله ذوب‌آهن برای پیروزی به میدان می‌روند. می‌دانم بازیکنان ما انگیزه بالایی دارند و کادر فنی با دانش هم تمام تلاش خود را انجام داده است تا نتایج خوبی در این مسابقه کسب کنیم.

کد خبر 560796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.