همیشه از بزرگی نام ذوب‌آهن صحبت شده/ تلاش‌هایم به چشم نیامد!

مهاجم ذوب‌آهن عقیده دارد در سال‌های گذشته حقش را به او نداده‌اند و عملکردش به چشم نیامده است اما هم‌اکنون از این‌که سبک بازی و تلاش‌هایش مورد توجه اهالی فوتبال قرار گرفته خوشحال است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از اینکه تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در سه هفته اخیر رقابت‌های لیگ‌برتر از سپاهان امتیاز گرفت و پدیده و فولاد را شکست داد با کسب هفت امتیاز روزهای خوبی را پشت سر گذاشت. در این بین، سعید باقرپسند خرید نقل و انتقالات زمستانی ذوب‌آهن، با عملکرد بسیار خوبی که از خود برای گاندوها به نمایش گذاشت، تأثیر قابل‌توجهی در نتایج خوب سبزپوشان اصفهانی داشت؛ امید نخست گلزنی گاندوهای اصفهان ضمن به‌ثمر رساندن دو گل مقابل تیم‌های پدیده و فولاد، کاملاً در خدمت تیم بوده است و یکی از بهترین خریدهای ذوب‌آهن به‌شمار می‌رود. به همین بهانه گفت‌وگویی با سعید باقرپسند، بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان داشتیم که مشروح آن را در ادامه می‌خوانید:

از بازی مقابل فولاد بگویید؛ یک پیروزی بسیار خوب به‌دست آوردید.

پیروزی در مقابل فولاد را به تمام هواداران تبریک می‌گویم. خوشحالم که توانستیم یک برد خارج از خانه را مقابل فولاد که هفته‌ها در زمین خودش شکست نخورده بود کسب کنیم.

شرایط ذوب‌آهن در دیدارهای نیم‌فصل دوم را تا به اینجا چگونه ارزیابی می‌کنید؟

از همان بازی مقابل استقلال حقمان شکست نبود و باید حداقل امتیاز آن دیدار را به‌دست می‌آوردیم، در مقابل پیکان نیز به‌دلیل اشتباه داور و اخراج ناحق بازیکنمان تحت فشار قرار گرفتیم و بازی را از دست دادیم. اما خدا را شکر دوباره برگشتیم و از دیدار دربی برابر سپاهان امتیاز گرفتن را آغاز کردیم.

به‌نظر روزهای خوب ذوب‌آهن در حال آمدن است نظر شما چیست؟

سعی می‌کنیم همین روند خوب را در هفته‌های آینده نیز ادامه دهیم. از روز اول قول دادیم که تمام تلاشمان را به کار ببریم تا در کنار سایر اعضای تیم، ذوب‌آهن را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم و هم‌اکنون نیز به‌دنبال رقم زدن این اتفاق هستیم.

جمعه باید در یک دیدار سخت به‌مصاف آلومینیوم بروید؛ می‌توانید به روند پیروزی‌هایتان ادامه دهید؟

بازی به بازی پیش می‌رویم، اصلاً کاری به جایگاه خودمان و تیم رقیب نداریم، دغدغه و هدف‌گذاری ما به گونه‌ای است که هر بازی حکم یک فینال را برایمان داشته باشد تا بتوانیم در مرحله سه امتیاز را به‌دست آوریم یا حداقل با کسب حداقل امتیاز شرایط مناسب خود را حفظ کنیم. محکوم به تلاش کردن هستیم، امیدوارم هوادارانمان را با سه امتیاز خوشحال کنیم چرا که هیچ راهی جز پیروز شدن نداریم.

از خودتان و آغاز روند گلزنی‌تان بگویید؛ در دو دیدار گذشته با گل‌هایتان تأثیر زیادی در نتایج ذوب‌آهن داشتید.

خوشحالم که من هم مانند روند رو به رشد تیم توانستم به گلزنی برسم، نمی‌خواهم اسم آن را بدشانسی بگذارم اما در بازی‌های نخست ضرباتم به گل تبدیل نشد اما این روند خیلی بهتر شد و پایم به گلزنی باز شد. گل‌های من حاصل زحمات و تلاش‌های بچه‌های تیم است و امیدوارم ادامه‌دار باشد.

ویژگی‌های انفرادی زیادی مانند ضربات سر در توپ‌های هوایی دارید و در خدمت تیم هستید؛ در این رابطه خودت چه نظری دارید؟

سال‌ها است که عملکرد خوبی در این زمینه دارم اما هرگز به چشم نیامده است. اینکه تلاش‌های یک بازیکن نادیده گرفته شود خیلی بد است، سال گذشته در آلومینیوم در سه دیدار سه گل به‌ثمر رساندم اما خیلی راحت من را نیمکت‌نشین کردند، من نخستین گل خارج از خانه تاریخ آلومینیوم اراک را نیز زدم. نمی‌خواهم آن مسائل را باز کنم، من به سختی به لیگ برتر رسیدم و سال گذشته نخستین فصل حضورم در لیگ‌برتر بود اما چیزی که حقم بود را از من گرفتند و اجازه ندادند روند خوبم را ادامه بدهم.

با وجود دور بودن از شرایط صددرصدی فوتبال، اما کسی متوجه این موضوع در بازی شما نمی‌شود و کاملاً آماده و روی‌فرم و حتی حالا دیگر امید گلزنی ذوب‌آهن هستی.

به‌خاطر نیمکت‌نشینی فشارهای زیادی روی من وارد شد اما تلاش کردم، هم‌اکنون که اینجا هستم و همه دوست‌داران فوتبال ظرفیت‌های من را می‌بینند باعث خوشحالی‌ام است و امیدوارم با دعای پدر و مادرم و انرژی هواداران همیشه در شرایط خوب بمانم. به‌عنوان یک مهاجم وظیفه دارم در مرحله اول در خدمت تیم باشم و بعد از آن بتوانم زحمات تمام بازیکنان را به بار بنشانم.

گریزی به عقب بزنیم و مقداری از پیوستنت به ذوب‌آهن صحبت کنیم؛ چرا پیراهن سبز تیم اصفهان را به تن کردید؟

دلیل انتخاب من و حضور در ذوب‌آهن بزرگ و ریشه‌دار بودن این تیم است. زمانی‌که به اصفهان آمدم اعلام کردم به‌عنوان بازیکن وظیفه دارم تمام تلاشم را برای ذوب‌آهن انجام دهم تا جایگاهی که از دست رفته را دوباره به‌دست آورد و تلاش کل مجموعه نیز باید در همین راستا باشد؛ هرجایی اسم ذوب‌آهن می‌آید صحبت از بزرگی این تیم می‌شود.

پیش‌بینی شما از جایگاه ذوب‌آهن و صحبت پایانیتان چیست؟

باید جایگاه واقعی ذوب‌آهن را دوباره زنده کنیم، با هدفی که مدنظرمان قرار داده‌ایم باید در هر دیدار حداقل امتیاز را کسب کنیم، چرا که با همین شرایط نیز می‌توانیم جایگاهمان را پله به پله بهبود ببخشیم. وظیفه سنگینی روی دوشمان است و حالا که در این مقطع به ذوب‌آهن آمده‌ایم باید عملکرد خیلی‌خوبی داشته باشیم و با ادامه‌دار بودن روند خوبمان هواداران را همیشه خوشحال ببینیم.

گفت‌وگو از: علی کریمی_ خبرنگار سرویس ورزش ایمنا

کد خبر 560766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.