بهره‌برداری از شبکه فاضلاب شهری تا پایان سال۱۴۰۲

شهردار سمنان گفت: با لوله‌گذاری‌های جدید و به‌روزرسانی مجموعه تصفیه‌خانه فاضلاب شهری جنوب سمنان توسط شهرداری، ۷۵درصد از شبکه فاضلاب شهری سمنان تکمیل شده است و تا پایان سال۱۴۰۲ به بهره‌برداری کامل می‌رسد. 

مرتضی‌نژاد در حاشیه بازدید از روند لوله‌گذاری شبکه فاضلاب شهری سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با لوله‌گذاری‌های جدید و به‌روزرسانی مجموعه تصفیه‌خانه فاضلاب شهری جنوب سمنان توسط شهرداری، ۷۵ درصد از شبکه فاضلاب شهری سمنان تکمیل شده و تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری کامل می‌رسد.

وی افزود: از سال گذشته شهرداری سمنان طبق قرارداد با شرکت آب و فاضلاب متعهد شد ۸۰ کیلومتر از خط لوله باقی‌مانده شبکه فاضلاب شهری را کامل کند که تا به حال ۱۰ کیلومتر از این خط لوله انجام شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۱۴۰۲، کل شبکه فاضلاب شهری سمنان کامل شود.

شهردار سمنان با اشاره به نصب بیش از هزار انشعاب فاضلاب نصب شده برای شهروندان، خاطرنشان کرد: طبق قرارداد مذکور، شهرداری سمنان در ازای ۸۰ کیلومتر و ۳۷ هزار و پانصد انشعابی که نصب می‌کند، ۲۲ سال از آب پساب فاضلاب شهری بهره‌مند می‌شود.

مرتضی‌نژاد، تکمیل ۷۵ درصد از شبکه فاضلاب شهری سمنان را یادآور شد و تصریح کرد: به‌روزرسانی مجموعه تصفیه‌خانه فاضلاب شهری جنوب سمنان توسط شهرداری انجام شده و با انتقال پساب‌ها به تصفیه‌خانه جنوب شهر و تصفیه آن، می‌توان از آب خروجی برای فضای سبز و درختان غیرمثمر و بخش صنعت بهره گرفت.

وی با تقدیر از شهروندان بابت صبوری در اجرای این طرح، ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال ۱۴۰۲ و با تکمیل مجموعه شبکه فاضلاب شهر و با بهره‌گیری از آب‌های تصفیه شده، به یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های مدیریت شهری که خدمت‌رسانی به شهروندان و رفع مشکلات اساسی و زیرساختی شهر است، در تمام مناطق پاسخ داده می‌شود.

کد خبر 560403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.