سرویس‌دهی‌ ویژه قطار شهری مشهد به زائران نوروزی

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد از ویژه برنامه‌های این شرکت برای استقبال از بهار ۱۴۰۱ و سرویس‌دهی به زائران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وحید مبین‌مقدم در خصوص برنامه‌ها و سرویس‌دهی ناوگان قطار شهری شهرداری مشهد برای زائران نوروزی، اظهار کرد: با توجه به پیش‌بینی‌ها مبنی بر حضور تعداد زیادی زائر در ایام نوروز، برنامه‌ریزی‌های لازم جهت آماده‌سازی ناوگان و ایستگاه‌های قطار شهری جهت سرویس‌دهی مناسب در این ایام انجام شده است.

وی با بیان این‌که بهار امسال با ایام نیمه شعبان همزمان شده است، افزود: به همین دلیل و برای ایجاد فضایی شاد و با نشاط برپایی گذر هنر با اجرای ۷۰ سرود در ایستگاه‌های خط یک و دو قطار شهری پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد تاکید کرد: اجرای ۴۰ تئاتر در ایستگاه‌های خط یک و دو، اجرای سفره هفت‌سین در ایستگاه شریعتی و بسیج از دیگر ویژه برنامه‌های این شرکت در ایام نوروز است.

وی با اشاره به ارسال پیامک تبریک سال نو و تغییر زمان سرویس‌دهی در ایستگاه‌ها برای مسافران، گفت: فضاسازی و نصب بنرهای تبریک نیمه شعبان، سال نو و شعار سال در ایستگاه‌های خط یک و دو قطار شهری از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای استقبال از بهار ۱۴۰۱ است.

مبین‌مقدم ادامه داد: پخش تیزرها، پیام‌های صوتی نوروزی، پیام‌های مناسبتی از مانیتورهای ایستگاه‌ها، نظافت ۲۷ کیلومتر تونل به همراه ناوگان، سازه‌ها و۳۶ ایستگاه خط یک و دو قطار شهری بخشی دیگر از اقدامات بهارانه شرکت بهره‌برداری قطار شهری است.

وی با بیان این‌که ساعت سرویس‌دهی خطوط قطار شهری در روز پایانی سال افزایش پیدا خواهد کرد، گفت: در کنار این فعالیت‌ها با توجه به افزایش تقاضای سفر در روز پایانی سال افزایش ساعت سرویس‌دهی خطوط قطار شهری و کاهش سرفاصله زمانی رسیدن قطارها به ایستگاه در شب سال تحویل نیز پیش‌بینی شده است که پس از قطعی شدن میزان افزایش در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری قطار شهری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: کاهش سرفاصله زمانی رسیدن قطارها به ایستگاه در خط یک قطار شهری برای روز اول فروردین ۱۴۰۱ در صورت سخنرانی مقام معظم رهبری پیش‌بینی شده است.

کد خبر 560344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.