اجازه نمی‌دهیم امنیت شغلی کارگران به خطر بیفتد

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: اعضای شورای ششم نسبت به امنیت شغلی کارگران بسیار حساس هستند و اجازه نمی‌دهیم امنیت شغلی کارگران به خطر بیفتد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه جراره امروز _دوشنبه، شانزدهم اسفندماه_ در جمع اهالی محله شهرک توحید در مسجد امام حسین (ع)، اظهار کرد: بعضی از محله‌ها مشکلات زیادی دارند که حضور اعضای شورای اسلامی شهر در بین مردم به‌منظور آشنایی با مشکلات ساکنان این محله‌ها است.

وی با اشاره به مشکلات کارگران، ادامه داد: بسیاری از کارگران شهرداری در محله شهرک توحید ساکن هستند که دغدغه امنیت شغلی خود را دارند، لذا اعضای شورای ششم نسبت به امنیت شغلی کارگران بسیار حساس هستند و اجازه نمی‌دهیم امنیت شغلی کارگران به خطر بیفتد یا این قشر آسیب ببیند؛ حضور ما در مسجد امام حسین (ع) تصمیم‌گیری منطقی برای آن دسته از کارگرانی است که با تصمیم نادرست دچار مشکل شده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس تصریح کرد: حضور اعضای شورای اسلامی شهر در محلات با هدف آشنایی با مشکلات مردم و اولویت‌بندی برای رفع آنها است، البته همیشه اختلاف نظرهایی در برنامه‌ها وجود دارد، اما هدف مدیریت شهری بندرعباس رفع مشکلات مردم این کلانشهر است.

وی اضافه کرد: وظیفه شورا نظارت بر کار شهردار است و اگر در جایی دیده شود که کار به خوبی پیش نمی‌رود، حتماً اعضای شورای اسلامی شهر طرح سوال خواهند کرد؛ تصمیم‌گیری اعضای شورا برای رفع مشکلات شهروندان و خدمات‌دهی مناسب شهرداری است، اگر شهردار به درستی مطابق برنامه‌های شورا حرکت کند، به طور حتم مشکلات شهروندان به حداقل می‌رسد.

کد خبر 560230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.