باب دیلن با اسنو کرش NFT همکاری می‌کند

اسنوکرش (Snowcrash) بازار NFT مستقر در سولانا اعلام کرده است که Sony Music و Universal Music Group ، دو شرکت بزرگ موسیقی در جهان، رسما با پلتفرم همکاری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو لیبل موسیقی، مجموعه‌های NFT باب دیلن (Bob Dylan) و مایلز دیویس (Miles Davis) را در اواخر امسال منتشر خواهند کرد. دیلن یکی از بنیان‌گذاران بازار اسنوکرش است که نام خود را از رمان علمی‌تخیلی نیل استفنسون در سال ۱۹۹۲ که اصطلاح متاورس را نیز ابداع کرد، می‌گیرد.

باب دیلن سرمایه‌گذاری بزرگی برای هر دو لیبل است: UMG در سال ۲۰۲۰ حدود ۴۰۰ میلیون دلار برای کاتالوگ آهنگ‌های خود هزینه کرد، درحالی‌که سونی حقوق موسیقی ضبط شده او را به قیمت بیش از ۱۵۰ میلیون دلار در سال گذشته خرید.
Snowcrash با بازارهای NFT موجود مبتنی بر سولانل مانند MagicEden و Solanart، دو صرافی پیشرو از نظر حجم معاملات در زنجیره رقابت خواهد کرد.

Snowcrash همچنین یک سرمایه‌گذاری مشترک با صرافی ارزهای دیجیتال FTX دارد و شریک استراتژیک Solana Labs است. صنعت موسیقی به طور گسترده‌تر به NFT به عنوان راهی برای کسب درآمد بیشتر از محتوا و ایجاد جوامع منحصربه‌فرد علاقه شدیدی نشان داده است و هنرمندان محبوبی مانند Nas، Steve Aoki و Kings of Leon هر کدام میلیون‌ها دلار از فروش NFT به دست آورده‌اند.

کد خبر 559607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.