۲۰۰ هزار اصله نهال به نام و تعداد شهدا در ساوجبلاغ کاشته می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید استان البرز گفت: ۲۰۰ هزار اصله نهال با نام و به تعداد شهدا در ساوجبلاغ کاشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سلیمان رستمیان در نشست خبری که پیرامون روز جانباز و روز شهدا ظهر شنبه در سالن جلسات اداره کل بنیاد شهید استان البرز برگزار شد، با اشاره به این‌که در آستانه روز جانباز و روز شهید برنامه‌های متعددی در راستای توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در دستور کار داریم، اظهار کرد: اولین برنامه اداره کل ایثارگران کاشت ۲۰۰ هزار اصله نهال به نام و تعداد شهدا در سراسر کشور در منطقه کردان ساوجبلاغ است.

وی به اجرای طرح علمداران اشاره کرد و افزود: در اجرای این طرح هریک از ائمه جمعه استان البرز از سه نفر از جانبازان البرزی به نمایندگی از مقام معظم رهبری دیدار و دلجویی می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید استان البرز از برگزاری برنامه سراسری جشن میلاد حضرت ابوالفضل (ع) در مرکز استان و شهرستان‌های البرز خبر داد و اظهار کرد: در این مراسم از خانواده‌های شهدا، آزادگان، ایثارگران و جانبازان دعوت می‌شود.

وی یکی دیگر از برنامه‌های هفته شکوه ایثار را اعزام خانواده شهدا و جانبازان به اردوهای زیارتی و تفریحی دانست و گفت: در طول این هفته ۵۰۰ نفر از خانواده جانبازان ۷۰ درصد به اردوهای سه روزه و ۵۰۰ نفر از خانواده شهدا در شب بیست‌ودوم اسفندماه به جمکران اعزام می‌شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ادامه داد: روز دوشنبه هفته جاری همزمان با روز جانباز، جنگ شادی در سالن شهیدان نژادفلاح کرج با حضور جانبازان و خانواده‌هایشان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین روز جمعه _بیستم اسفندماه_ خانواده شهدا و ایثارگران میزبان مردم در تمام مصلاهای استان هستند، ضمن این‌که سخنرانان پیش از خطبه‌ها نیز ایثارگران هستند.

کد خبر 559544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.