۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
قابلیت جدید توئیتر چیست؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که توئیتر به زودی سربرگ جدیدی برای پادکست‌ها اضافه خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با توجه به گزارش جدید منتشر شده، توئیتر در حال کار بر یک سربرگ جدید برای پادکست‌ها است، این قابلیت توسط توسعه‌دهنده‌ای به نام Jane Manchun Wong کشف شده است، این شخص اسکرین‌شاتی از بخش جدید در رابط کاربری توئیتر منتشر کرده است.

تصویر منتشر شده توسط Jane Manchun Wong نشان می‌دهد که کاربران می‌توانند از طریق بخش پایینی رابط کاربری توئیتر، به سربرگ پادکست‌ها دسترسی داشته باشند. در اسکرین‌شات منتشر شده، سربرگ اختصاصی Spaces دیده نمی‌شود، تصور اینکه توئیتر پس از سرمایه‌گذاری زیاد در بخش Spaces، این بخش را حذف کند، بسیار دشوار است.

با توجه به این موضوع که پادکست‌ها در سال‌های اخیر به تجارتی بزرگ تبدیل شده است، مورد استقبال افراد قرار گرفته است و شرکت‌هایی مانند اسپاتیفای درآمدهای قابل توجهی از آن به دست آورده‌اند، تعجب‌آور نیست که توئیتر سربرگ جدیدی برای پادکست‌ها در پلتفرم خود در نظر بگیرد. این قابلیت به تولیدکنندگان پادکست کمک می‌کند پیوندهای مستقیمی برای پادکست‌های خود در توئیتر ایجاد کنند.

تاکنون هیچ‌کدام از پلتفرم‌ها در این زمینه سرمایه‌گذاری نکرده‌اند، بنابراین به نظر می‌رسد که این یک فرصت منحصر به فرد برای رشد توئیتر باشد. البته هنوز جزئیات بیشتری در مورد قابلیت جدید توئیتر در دسترس قرار نگرفته است.

کد خبر 559460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.