تقویت امید و باور به آینده با خدمات‌رسانی به موقع

شهردار اهواز گفت: با خدمات رسانی به موقع، احساس امیدواری و باور پذیری به آینده را در شهروندان تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رضا امینی _پنجشنبه دوازدهم اسفندماه_ در بازدید از سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز اظهار کرد: با همت و تلاش مضاعف در پی احیای سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز و توسعه ناوگان خودرویی آن هستیم.

وی افزود: قرار است به منظور استفاده حداکثری از ظرفیت اموال شهرداری اهواز، تمام ماشین آلات قابل بهره برداری سازمان خدمات موتوری شهرداری اهواز بازسازی و تعمیر شوند، آنچه که این روزها در جمع‌آوری زباله در سطح منطقه ۶ مشاهده می‌شود نشان می‌دهد سازمان خدمات موتوری می‌تواند در مواقع لازم به عنوان سازمان پشتیبان شهرداری از ظرفیت دارایی‌های خود به نفع رفاه عمومی مردم استفاده نماید.

شهردار اهواز گفت: تا قبل از پایان سال جاری، هر یک از مناطق هشت گانه شهرداری اهواز و سازمان‌ها که دارای خودروهای بلا استفاده هستند، با اطلاع رسانی به دفتر شهرداری اهواز و انجام فرایندهای قانونی، تعمیر شوند و از آنها در سازمان خدمات موتوری، استفاده شود.

وی تاکید کرد: با وجود دو سازمان مهم خدمات موتوری و عمران نباید در زمینه تأمین ماشین آلات دچار دغدغه و کمبود باشیم و این نقصان باید برای همیشه در شهرداری اهواز رفع گردد.

امینی در بخش دیگر سخنان خود به تشدید نظارت و کنترل بر اموال شهرداری اهواز اشاره کرد و گفت: به همه مدیران شهری تذکر می‌دهم هر آنچه در اختیار شماست به امانت گذاشته شده است و به دقت مورد بازرسی و نظارت قرار می‌گیرد، اگر در این رابطه کوتاهی صورت گیرد حتماً رسیدگی و اقدامات قانونی انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: باید در مسیری قدم بگذاریم که اشتغال در شهرداری اهواز به افتخار و سعادت ناشی از رضایت مردم بدل گردد و این مهم با همت و همدلی کارکنان به دست می‌آید.

شهردار اهواز اضافه کرد: هر کدام از کارکنان شهرداری باید سهم و نقش خود را در خدمات رسانی مطلوب و شایسته به مردم ایفا نمایند تا سبب ایجاد احساس امیدواری و باورپذیری به آینده شهر اهواز گردد.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز به مدیران شهرداری اهواز گفت: تا پیش از آغاز سال جدید پروژه‌های اصلاح وضعیت آسفالت معابر شهری و جدول‌ها را به پایان برسانید تا مردم در آغاز سال جدید چهره قابل قبولی از شهر اهواز را شاهد باشند.

کد خبر 559267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.