بحران کنونی اوکراین نتیجه دلدادگی به غرب است

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که اکنون با جاهلیت مدرن مواجه هستیم، گفت: نظام اسلامی که پرچم‌دار بعثت است در مقابل این جاهلیت ایستاده است.

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری در روز عید مبعث اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این سخنرانی تحلیلی از بعثت داشتند؛ بالاترین بعثت نبی مکرم اسلام (ص) تشکیل ملتی متحد و تمدن‌ساز از عرب جاهل بود که مقام معظم رهبری این مسئله را الگویی برای پیاده کردن آموزه‌های اسلام در جهان کنونی دانستند هرچند اکنون در نیمه‌های راه هستیم و تا رسیدن به هدف مطلوب راه زیادی داریم.

وی ادامه داد: اکنون در دنیا برای عکس شهید سلیمانی آن چنان ارزشی قائل هستند که توهین یک پلیس را برنمی‌تابند و کاری می‌کنند که پلیس نصب‌کننده عکس سرداری باشد که در مسیر بعثت قدم برداشته است.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که اکنون با جاهلیت مدرن مواجه هستیم و نظام اسلامی که پرچم‌دار بعثت است در مقابل این جاهلیت ایستاده است، تصریح کرد: جلوه‌های آدم‌کشی، تبعیض، ظلم، ستم، فساد و بی‌بندوباری جنسی از جلوه‌های این جاهلیت است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جنگ اوکراین اضافه کرد: ریشه بحران و جنگ کنونی در اوکراین به استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار و غرب بازمی‌گردد که در مسائل کشورهای دیگر دخالت می‌کنند و در کشورهای مختلف با حضور سناتورها تنش‌زایی و بحران‌آفرینی می‌کنند.

حجت‌الاسلام نقدعلی افزود: هرچند موافق با کشتار و تخریب در هیچ‌یک از ملت‌های جهان نیستیم اما اگر بنا باشد جلوی این جریانات گرفته شود باید ریشه‌یابی صورت بگیرد و ریشه این ماجراها به جاهلیت مدرن بازمی‌گردد که امروز نماد آن به بدترین شکل در ایالات متحده تبلور دارد.

وی با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری از ایالات متحده خاطرنشان کرد: ایشان فرمودند رژیم آمریکا یک رژیم بحران‌ساز و بحران‌زیست است و اگر در دنیا بحران و جنگ ایجاد نکند، حیات خود و حیات مافیایی که پشت این حکومت است ادامه پیدا نخواهد کرد، لذا این بحران‌ها نشأت گرفته از این رژیم است.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بحران کنونی اوکراین نتیجه وابستگی و دلدادگی به غرب است و مشخص شد افرادی که پشتیبانی و تکیه خود را به خارج از مرزهای خود و دولت‌های غرب بدهند شاهد درماندگی خواهند بود و از سوی دیگر اگر ملت‌ها در صحنه حضور داشته باشند هیچ دخالتی صورت نمی‌گیرد. بحران کنونی اوکراین به این دلیل است که مردم این کشور، رژیم و حکومت دست نشانده خود را قبول ندارند.

وی ادامه داد: جمع‌بندی مقام معظم رهبری از تحلیل بعثت و حوادث کنونی دنیا و نیز ترسیم افق پیش‌رو و وظایفی که نظام اسلامی و مردم دارند بر این است که امروز پرچم‌دار بعثت در قرن حاضر و مقدمه‌سازی بعثت ثانی (ظهور امام زمان (عج))، نظام جمهوری اسلامی ایران و ملت قهرمان ایران است؛ این وظیفه سنگین امروز بر دوش ما نهاده شده است و رهبر معظم انقلاب علی‌رغم فشارهای خارجی و مشکلات داخلی و تحریم‌ها، اهداف بعثت که عزت دنیایی و رونق جهانی و افتخار آخرت است را پیشوایی می‌کنند.

نقدعلی گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری اکنون ملت ایران پیشوایی بعثت را در دوران آخرالزمان و جاهلیت مدرن برعهده دارد و با پیروی از اهداف بعثت در اندک زمان بر همه نهادهای باطل، استکبار و جهالت مدرن غلبه می‌کنند.

کد خبر 558965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.