نتایج هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال + جدول

تیم های گیتی پسند، فرش آرا، مقاومت، مس سونگون، شهروند ساریو کراپ الوند هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پنجشنبه و سه شنبه _پنجم و دهم اسفند ماه_ هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال با برگزاری هفت دیدار به پایان رسید.

تیم فوتسال فرش آرا رو در روی سپاهان قرار گرفت که با نتیجه سه بر دو این تیم را شکست داد و با ۳۱ امتیاز در رده هفتم قرار گرفت، سپاهان هم با ۳۰ امتیاز در رده هشتم جای گرفت.

تیم فوتسال فولاد زرند رو در وی چیپس کامل صف آرایی کرد که با نتیجه هفت بر یک پیروز شد. فولاد زرند با ۳۱ امتیاز در رده ششم و چیپس کامل با ۲۲ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفتند.

تیم فوتسال مقاومت البرز به مصاف فردوس قم رفت که با نتیجه پنج بر چهار این تیم را شکست داد و با ۵۲ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت، فردوس قم هم با ۲۵ امتیاز در رده دهم جای گرفت.

تیم فوتسال حفاری اهواز میزبان مس سونگون بود که با نتیجه دو بر صفر بازی را واگذار کرد و با ۱۴ امتیاز در قعر جدول باقی ماند، مس سونگون هم با ۵۴ امتیاز در رده دوم جای گرفت.

تیم فوتسال راگا مقابل ساری قرار گرفت که با نتیجه چهار بر دو شکست خورد. راگا با ۱۶ امتیاز در رده دوازدهم و یاری هم با ۱۴ امتیاز در رده سیزدهم جای گرفتند.

تیم فوتسال گیتی پسند به مصاف کلاردشت رفت که با نتیجه شش بر چهار پیروز شد و با ۶۱ امتیاز دو هفته زودتر از پایان مسابقات قهرمان شد، کلاردشت هم با ۲۷ امتیاز در رده نهم قرار گرفت.

تیم فوتسال کراپ الوند میزبان سن ایج بود که با نتیجه سه بر یک پیروز شد و با ۵۳ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت و سن ایچ هم با ۵۰ امتیاز در رده پنجم جای گرفت.

جدول این رقابت‌ها پس از پایان هفته بیست و چهارم به شرح زیر است:

نتایج هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال + جدول

کد خبر 558878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.