رویکرد جدید اداره شهر بر مبنای محرومیت‌زدایی است

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: رویکرد جدید شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان ارتقای کیفی بر مبنای محله‌محوری و محرومیت‌زدایی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ️محمد صیرفی‌نژاد در جمع اهالی خیابان صمدیه لباف، اظهار کرد: در مدت کوتاه آغاز مسئولیت با حضور در محافل و مجالس محلی منطقه سعی کردیم نواقص و مشکلات محلات را شناسایی کنیم.

وی افزود: بزرگترین سرمایه ما در منطقه مردم مؤمن، شریف و همراه است، به‌طوری که ۵۴۰ شهید و بیشترین خانواده شهدا را در سطح مناطق شهرداری اصفهان دارد.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: رویکرد جدید شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان، ارتقای کیفی بر مبنای محله‌محوری، محرومیت‌زدایی، توسعه پارک‌ها، فضای سبز و مدیریت فرهنگی است که برای این‌منظور دو محله دهنو و محله ولدان برای سال آینده انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه پیاده‌روسازی و آسفالت معابر در این دوره مدیریت شهری در دستور کار قرار گرفته است، اما بعضی اقدامات کیفی نیاز به امور زیربنایی دارد، تصریح کرد: ۳۰ درصد اراضی این منطقه توسط سازمان جهاد کشاورزی اجازه ساخت‌وساز ندارد، اما در زمین‌ها کشت و زراعت نمی‌شود که همین امر موجب آلودگی زیست‌محیطی شده است و باید تعیین تکلیف شود.

صیرفی‌نژاد اضافه کرد: در همین راستا جلسه‌ای پیرامون معضلات موزائیک‌سازان محله ولدان با حضور معاون عمرانی استاندار جهت رفع مشکلات زیست‌محیطی در منطقه برگزار شده است.

وی با بیان این‌که پیشنهاد ما برای خروج و بلاتکلیفی زمین‌های کشاورزی، توجه به کاربری مرتبط با امور کشاورزی و باغ ویلا است، گفت: رفع معضلات موزائیک‌سازان نیاز به اختصاص بودجه امور عمرانی و عزم مسئولان استانی دارد.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: خواستار یاری شهروندان در زمینه طرح‌های فرهنگی، تفریحی و ورزشی هستیم و از پیشنهادهای آنها استقبال می‌کنیم.

لزوم توجه به مشکلات و خواسته‌های شهروندان

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد اسماعیلی، امام جماعت مسجد امام موسی بن جعفر (ع) گفت: مردم شهیدپرور این منطقه انتظار دارند ارتقا و پیشرفت محلات منطقه همانند سایر مناطق شهری باشد، در حالی که میزان پیشرفت و توسعه در این منطقه به کندی صورت گرفته است و سود چندانی به حال مردم به عنوان سرمایه‌های انقلاب، نداشته است.

وی با اشاره به برخی از مطالبات مردم محلی تصریح کرد: مردم از وضعیت اتوبوسرانی این منطقه گلایه‌مند هستند و خواهان افزایش تعداد اتوبوس‌ها، لکه‌گیری و آسفالت معابر، جدول‌بندی، افزایش فضای سبز و توسعه فرهنگی هستند.

به گزارش ایمنا، مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان به منظور رفع مشکلات، هر هفته و محله به محله در جمع نمازگزاران یک مسجد حاضر می‌شود و به سوالات مردمی پاسخ می‌دهد.

کد خبر 558548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.