تبیین راهکار مناسب برای رفع مشکلات شهری

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص لزوم توجه به مطالبات مردمی، گفت: برای رفع مشکلات و معضلات شهر و شهروندان لازم است راهکارهای مناسبی تبیین شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد نورصالحی، در جلسه کمیته نظارتی مناطق غرب شهر اصفهان با اشاره به اهمیت تبیین راهکار مناسب برای رفع مشکلات شهری، اظهار کرد: به منظور رفع دغدغه و مطالبات شهروندان از سه منطقه ۱۱، ۹ و ناژوان بازدید انجام شد.

وی در خصوص لزوم توجه به مطالبات مردمی، تصریح کرد: به دنبال یافتن راهکاری مناسب و قانونی در راستای بهبود وضعیت به نفع مصالح مردم هستیم و این قبیل جلسات بین دستگاهی از بهترین اشکال رسیدن به این مهم است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در تشریح مهم‌ترین مطالبات مردمی در این سه منطقه، خاطرنشان کرد: تعیین تکلیف اراضی کشاورزی و دقیق‌سازی مناطق، تعیین تکلیف گستره‌های ویژه، اراضی کشاورزی داخل بافت مسکونی، دقیق‌سازی محدوده و تعیین تکلیف نقاط هدف مناطق از جمله موضوعاتی بود که در این بازدید میدانی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، شهردار اصفهان، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان، معاون عمرانی استاندار به همراه جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران مناطق ۹ و ۱۱ و نمایندگان جهادکشاورزی و راه و شهرسازی به منظور بررسی مشکلات شهری و تعیین تکلیف اراضی از مناطق ۹، ۱۱ و ناژوان بازدید کردند تا مشکلات و معضلات این مناطق را احصا و رفع کنند.

کد خبر 558274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.