تلاش کردیم شهر حال و هوای حماسه و ایثار داشته باشد

مدیر اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری نجف‌آباد گفت: یکم تا ششم اسفندماه به عنوان هفته ایثار و حماسه مردم شهید پرور نجف‌آباد در تاریخ کشور ثبت شده است و هرساله در این ایام برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پنجم اسفند شهرستان، ویژه برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود.

مصطفی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری بیش از ۴۰ عنوان برنامه در هفته ایثار و حماسه مردم نجف آباد اظهار کرد: تلاش کردیم شهرستان در این هفته، حال و هوای ایثار و حماسه داشته باشد.

وی اضافه کرد: در این راستا آذین بندی و تبلیغات محیطی با محوریت شهدای پنجم اسفندماه در سطح شهرستان انجام شد.

مدیر اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری نجف آباد از نصب ٥١ وجه با متراژ ٢٢٠ متر مربع تابلو شهروندی با موضوع حماسه و ایثار مردم نجف آباد و ٣٠ عدد بنر تبلیغاتی با موضوع پوستر رسم پرواز ویژه گرامیداشت این روز خبر داد و گفت: ۵٠ عدد پرچم عرضی مزین به اشعار مربوط به شهدا و حماسه و ایثار، المان‌های موقت با موضوع رسم پرواز در مناطق پنج‌گانه شهرداری و پرچم‌های میله‌ای در معابر و میادین اصلی شهر نصب شده است.

وی افزود: نصب بنرهای اطلاع رسانی ویژه برنامه‌های گرامیداشت پنجم اسفند روز حماسه و ایثار نجف‌آباد با موضوعات مختلف از جمله دیگر این آذین بندی‌های مناسبتی این روز است.

کد خبر 557899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.