پارک‌رود در مناطق آزاد شده رودخانه کرج احداث می‌شود

شهردار کرج با اشاره به کلنگ‌زنی پارک‌رود، گفت: این پارک در مناطق آزاد شده رودخانه کرج احداث می‌شود.

مصطفی سعیدی‌سیرائی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه پروژه پارک‌رود کرج روز گذشته کلنگ‌زنی شد، اظهار کرد: این پارک قرار است در مناطق آزاد شده رودخانه کرج احداث شود.

وی با بیان اینکه فاز نخست پروژه پارک‌رود با وسعت حدود دو کیلومتر به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: کل مسیر این پروژه حدود هفت کیلومتر و ۷۰۰ متر است که در صدد هستیم فاز اول پروژه را سوم خرداد سال آینده به بهره‌برداری برسانیم.

شهردار کرج افزود: برای بهره‌برداری از فاز اول پروژه پارک رود این شهر اعتباری حدود دو میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اختصاص ۹ میلیارد تومان اعتبار به این پروژه در سال آینده، تاکید کرد: این پروژه شامل پیاده‌راه حاشیه‌ای رودخانه کرج و ایجاد پارک‌رود است که از رفع تصرفات و آزادسازی حریم رودخانه ایجاد می‌شود.

سعیدی‌سیرائی با اشاره به حمایت دستگاه قضا و استاندار از پروژه پارک‌رود، خاطرنشان کرد: با تلاش مسئولان شهری این پروژه فرهنگی و تفریحی هرچه سریع‌تر در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه محیط‌زیست نباید به حیات خلوت شخصی افراد تبدیل شود، اضافه کرد: با انحصارزدایی‌های در دست اقدام و آزادسازی حریم رودخانه‌ها و سواحل دریاها، حرکتی عظیم در کشور شکل‌گرفته است که در استان البرز نیز شاهد اقدامات خوبی هستیم و در آینده‌ای نزدیک شهروندان قادر به گذران اوقات فراغت در تفرجگاه‌های عمومی و رایگان خواهند بود.

کد خبر 557714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.