گرامیداشت شهدای ۵ اسفند با اعزام کاروان‌های نمادین شهدا

شهرداری نجف‌آباد هر ساله اعزام کاروان نمادین شهدا به عنوان یکی از برنامه‌های زنده نگه داشتن یاد شهدا و دفاع مقدس را در دستور کار دارد؛ امری که در مناسبت‌های مختلف دفاع مقدس و در شهرهای بزرگ برای یادآوری رشادت شیرمردان ایران‌زمین انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امسال به بهانه هفته ایثار نجف‌آباد طی سه روز کاروان اعزام نمادین در این شهرستان پابرجا است؛ این برنامه سوم اسفند ساعت ۱۱ در محله‌های همت‌آباد، نهضت‌آباد و حاجی‌آباد و ساعت ۱۶ در محله‌های ملک‌آباد، امیرآباد، آزادگان و مسکن مهر انجام می‌شود.

همچنین اعزام کاروان نمادین شهدا در روز چهارم اسفندماه ساعت ۱۱ در محله‌های رحمت‌آباد، فیلور و جوزدان و ساعت ۱۶ در محله‌های قلعه‌سفید، کهریزسنگ و ویلاشهر انجام می‌شود.

در آخرین روز از هفته ایثار نجف‌آباد برنامه اعزام نمادین کاروان شهدا ساعت ۱۰ در محل باغ ملی و ساعت ۱۶ در محل یادمان شهدای نجف‌آباد انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، روزهای یکم تا پنجم اسفندماه به یاد ۲۰۰ شهید نجف‌آباد در روز پنجم اسفندماه سال ۱۳۶۲ به هفته حماسه و ایثار نجف‌آباد نامگذاری شده است و شهرداری این شهر با برگزاری ۴۰ برنامه با شعار «رسم پرواز» سعی در زنده نگه داشتن این هفته دارد.

کد خبر 557222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.