نتایج خوب‌ را مدیون کار تیمی هستیم/تا آخرین روز برای تثبیت قهرمانی می‌جنگیم

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان گفت: نزدیک‌ترین تیم به کسب عنوان قهرمانی هستیم اما هنوز چیزی تمام نشده و تا روز آخر برای قهرمانی ادامه می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد کشاورز پس از پیروزی گیتی‌پسند مقابل مس سونگون در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازی خیلی سنگینی مقابل مس داشتیم و خوشبختانه موفق شدیم در یک بازی کاملاً فیزیکی سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم.

وی با تاکید بر درگیری متعدد بین بازیکنان و اعضای کادر فنی دو تیم در نیمه اول، افزود: در نیمه اول به دلیل درگیری‌های بیش از حد شرایط فیزیکی بر بازی تسلط داشت اما در نیمه دوم با آرام شدن جو شرایط کاملاً متفاوت شد. و ما بر بازی مسلط شدیم و توانستیم با ارائه یک بازی منطقی و قهرمان چهار دوره اخیر لیگ فوتسال را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه گیتی‌پسند نزدیک‌ترین تیم به‌عنوان قهرمانی است و دلیل آن چیست تصریح کرد: شرایط خوبمان را مدیون یک کار تیمی هستیم، ما نزدیک‌ترین تیم به قهرمانی هستیم اما هنوز چیزی تمام نشده و تمرکز ما روی چهار بازی آینده‌مان است که بتوانیم با کسب نتایج مناسب جایگاهی در حد و اندازه‌های گیتی‌پسند را به‌دست آوریم.

کشاورز در پایان خصوص شرایط داوری گفت: بازی خیلی سنگینی امروز انجام شد، تنش‌هایی نیز در بازی رخ داد ولی قابل بحث نیست و به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم.

کد خبر 556377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.