بیمارستان شهید منتظری نجف‌آباد نیازمند تجهیزات درمانی است

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح توسعه بیمارستان شهید منتظری، سه سال پیش در فضای مناسبی انجام شده است و هفت شهر غرب استان را پوشش می‌دهد و همه امکانات در آن نصب شده است؛ اما به برخی وسایل مانند دستگاه سونوگرافی، الکتروشوک، مانیتور علائم حیاتی و پمپ سرم نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل ابوترابی صبح امروز _ پنجشنبه بیست‌وهشتم بهمن ماه_ در بازدید وزیر بهداشت از طرح‌های بیمارستانی استان اصفهان در مراسم افتتاح مرکز غربالگری سرطان شهرستان نجف‌آباد، اظهار کرد: این مجموعه دارای بخش‌های کولونوسکوپی، آندوسکوپی، ماموگرافی و سونوگرافی است و افتتاح و آغاز به کار این مرکز منتظر دستور وزیر بهداشت است.

وی افزود: بیمارستان شیخ بهایی که ۸۰ درصد آن ساخته شده، تجهیزات آن بالغ بر یک هزار و پانصد میلیارد تومان است؛ طی سفر ریاست جمهوری در صحبت با استاندار مقرر شد این موضوع ماده ۵۶ شود و با بانک ملی هم صحبت شد تا این مبلغ را پرداخت کند و از ردیف بودجه همین بیمارستان وثیقه گذاشته و اقساط پرداخت شود.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در کل استان اصفهان ۷۰ پروژه وجود دارد که یکی از آن‌ها این بیمارستان است و از منابع داخلی بانک ملی استان تکمیل می‌شود.

ابوترابی افزود: مجموع طرح‌های مورد درخواست ما در این شهرستان ۵۰ میلیارد تومان هم نمی‌شود و تکمیل بیمارستان هزار و ۵۰۰ میلیاردی را در این شرایط سخت نداریم.

وی ادامه داد: طرح توسعه بیمارستان شهید منتظری سه سال است در فضایی مناسب انجام شده و هفت شهر غرب استان را پوشش می‌دهد و همه امکانات نصب شده اما برخی وسایل مانند دستگاه سونوگرافی، الکترو شوک، مانیتور علائم حیاتی و پمپ سرم را که جمعاً با برآورد ما ۲۰ میلیارد تومان است، نیاز دارد.

کد خبر 556099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.