کنفرانس ملی"تحول دیجیتال؛ چالش‌ها و فرصت‌ها" برگزار می‌شود

مشاور و دستیار شهردار اصفهان در امور هوشمندسازی گفت: کنفرانس ملی "تحول دیجیتال؛ چالش‌ها و فرصت‌ها" با حضور اساتید ملی و بین‌المللی در اصفهان برگزار خواهد شد.

همایون یزدان‌پناه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: این کنفرانس که مرتبط با حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و هوشمندسازی است، بیست و هشتم بهمن‌ماه سال‌جاری در اصفهان برگزار می‌شود.

وی افزود: از جمله اهداف این کنفرانس که مورد حمایت شهرداری اصفهان قرار گرفته است و حضور فعالانه در کارگاه‌ها و سخنرانی‌های آن خواهد داشت، ایجاد فرهنگ‌سازی لازم جهت پیشرفت سریع در زمینه توسعه فناوری اطلاعات و هوشمندسازی در شهرداری است.

مشاور و دستیار شهردار اصفهان در امور هوشمندسازی تصریح کرد: یکی از نتایج تحول دیجیتال در مدیریت شهری، ایجاد شهر هوشمند است که می‌تواند با حرکت‌های جهشی و صحیح شاخص‌های مورد نظر تصویب شده در میز هوشمندسازی را رشد دهد تا در زمینه رضایت شهروندان از خدمات شهرداری، کاهش هزینه‌های نگهداری شهر و افزایش درآمدهای پاک از طریق صنعت دیجیتال برای شهرداری گام‌های بزرگی برداشته شود.

وی خاطرنشان کرد: محورهای اصلی کنفرانس ملی "تحول دیجیتال؛ چالش‌ها و فرصت‌ها" حاکمیت دیجیتال، تحول دیجیتال در موضوعات کسب و کار، اشتغال و کارآفرینی، صنعت، مدیریت نوین، بانکداری و بیمه، سلامت، رسانه، گزارشگری مالی و شهر هوشمند است.

یزدان‌پناه ادامه داد: در این کنفرانس ضمن استفاده از نظرات اساتید صاحب دانش و تجربه، چالش‌ها و فرصت‌هایی که تحول دیجیتال برای سازمان‌ها به وجود می‌آورد، شناسایی می‌شود و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کنفرانس ملی"تحول دیجیتال؛ چالش‌ها و فرصت‌ها" برگزار می‌شود

کد خبر 555468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.