شهرداری بندرعباس مقصر فرونشست آسفالت نیست

منطقه یک شهرداری بندرعباس جهت تنویر افکار عمومی و پاسخ به شائبه‌های به‌وجود آمده در رابطه به فرونشست قسمت‌هایی از آسفالت معابر توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش ایمنا، در پی فرونشست زمین در برخی نواحی این منطقه بر اثر بارندگی‌های یک ماه گذشته، از سوی شهروندان و برخی رسانه‌ها، "شهرداری" به عنوان مقصر شناخته شده است؛ از طرفی با نشست آسفالت و از بین رفتن بخشی از معابر مسیر تردد شهروندان دچار مشکل و اختلال شده، به همین دلیل فشارهایی به این منطقه برای ترمیم آسفالت وارد شده است.

این مشکل به دلیل حفاری‌های غیر اصولی صورت گرفته توسط شرکت آب و فاضلاب استان بوده است که نسبت به ترمیم آن به طور درست اقدام نشده است، لذا منطقه یک شهرداری بندرعباس با انجام مکاتبات و تماس‌های مکرر با مدیرعامل آبفای استان، ترمیم آسفالت معابر محدوده این منطقه را درخواست کرد، اما تاکنون برای رفع این مشکلات اقدامی صورت نگرفته است.

طی آخرین مکاتبه از سوی مدیریت منطقه یک شهرداری، این منطقه ۴۸ ساعت برای ترمیم نوار حفاری فرصت اعلام کرده است که در غیر این صورت نسبت به مرمت این نواحی اقدام می‌شود و از صدور هرگونه مجوز در محدوده منطقه یک خودداری خواهد شد.

منبع: ایسنا

کد خبر 555355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.