بیش از ۱۶ هزار طرح در سال جاری افتتاح شده است

معاون عمرانی وزیر کشور گفت: به رغم تحریم‌ها و تلاش‌های استکبار جهانی علیه ملت ایران روزانه شاهد افتتاح صدها طرح در کشور هستیم و در سال جاری بیش از ۱۶ هزار طرح در کشور با بیش از ۱۳۰ هزار میلیارد تومان افتتاح شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، مهدی جمالی‌نژاد اظهار کرد: گفتمانی که حضرت امام برای ملت به ارمغان آورد، گفتمان نه شرقی نه غربی است که نماد استقلال و اقتدار ایران در نظام بین‌الملل شده است.

وی افزود: گفتمان انقلاب اسلامی، استکبارستیزی و عدالت‌محوری است و ۴۳ سال تلاش دشمنان و بدخواهان برای کمرنگ کردن آرمان‌های انقلاب با شکست مواجه شده است.

معاون عمرانی وزیر کشور خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز مقام معظم رهبری هدایتگر همان گفتمان است و نظام جمهوری اسلامی را از همه گردنه‌های سخت و دشوار عبور داده و امروز در گام دوم انقلاب جوانان با شعور و شور قوی‌تری به پاسداری از آرمان‌های انقلاب مشغول هستند.

جمالی‌نژاد تاکید کرد: به رغم تحریم‌ها و تلاش‌های استکبار جهانی علیه ملت ایران، در ایام الله دهه فجر روزانه شاهد افتتاح صدها طرح در کشور هستیم و در سال جاری بیش از ۱۶ هزار طرح با بیش از ۱۳۰ هزار میلیارد تومان افتتاح شده است.

وی تاکید کرد: در دوران مدیریت جهادی باید تلاش کنیم هرچه می‌توانیم از مشکلات و گرفتاری‌های مردم کم کنیم تا این مردم بزرگ و انقلابی بتوانند با آرامش و آسایش بیشتری زندگی کنند و آینده این نظام الهی را رقم بزنند.

کد خبر 555227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.