ترکیب احتمالی سپاهان مقابل نفت مسجد سلیمان

تیم فوتبال سپاهان در حالی به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود که دو بازیکن شاخص خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در آغاز مجدد رقابت‌های لیگ برتر، از ساعت ۱۵ امروز_ شنبه بیست‌وسوم بهمن‌ماه_ تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان از نفت مسجد سلیمان میزبانی می‌کند. محرم نویدکیا در حالی تیم خود را برای این دیدار آماده می‌کند که گئورگی گولسیانی را در خط دفاع و محمدرضا حسینی را در خط حمله در اختیار ندارد و از سوی دیگر، یاسین سلمانی هم که تازه از بند مصدومیت رها شده است، احتمالاً حداقل به صورت فیکس نمی‌تواند تیم خود را همراهی کند.

کنت فعلاً فیکس است

لیگ در حالی برای سپاهان مجدداً آغاز می‌شود که یک دروازه‌بان مطرح یعنی رشید مظاهری به ترکیب سپاهان اضافه شده است؛ اما با این حال به نظر می‌رسد محرم نویدکیا فعلاً کریستوفر کنت را درون دروازه قرار دهد و در صورت ارائه یک نمایش ضعیف دیگر، مظاهری جای کنت را در چارچوب طلایی‌پوشان بگیرد.

خط دفاعی بدون کاپیتان

در غیاب گئورگی گولسیانی که به دلیل محرومیت این بازی را از دست داده است، احتمالاً عزت‌الله پورقاز به عنوان کاپیتان تیم و محمد نژادمهدی زوج دفاعی سپاهان خواهند بود و در دو سمت دفاع نیز بهترین مدافعان کناری لیگ یعنی امید نورافکن و دانیال اسماعیلی‌فر به بازی گرفته می‌شوند.

بازگشت سروش به قلب خط هافبک

سروش رفیعی پس از گذراندن یک جلسه محرومیت در دیدار مقابل مس رفسنجان، احتمالاً به قلب خط هافبک سپاهان بازمی‌گردد تا در کنار مسعود ریگی به عنوان عنصر دفاعی خط هافبک و محمد کریمی، خط هافبک سه نفره طلایی‌پوشان را تشکیل دهند. جلال‌الدین علی‌محمدی و یاسین سلمانی، دیگر گزینه‌های محرم برای خط هافبک هستند که احتمالاً در نیمه دوم از آن‌ها استفاده شود.

سجاد جایگزین حسینی می‌شود؟

در خط حمله، گویا شهریار مغانلو به عنوان مهاجم نوک در ترکیب سپاهان به میدان خواهد رفت و در سمت چپ نیز فرشاد احمدزاده، آماده‌ترین بازیکن سپاهان در نیم فصل اول در ترکیب ثابت خواهد بود. با این حال علامت سوال بزرگ، وینگر سمت راست و بازیکن جایگزین محمدرضا حسینی است. برای جایگزینی حسینی در وینگر سمت راست، محرم نویدکیا دو سه گزینه خوب یعنی سجاد شهباززاده، رضا میرزایی و فرشاد احمدزاده (در صورت بازی دادن به جهانی در وینگر سمت چپ) را دارد؛ اما با توجه به اعتقاد ویژه محرم به شهباززاده، احتمالاً او در خط حمله سپاهان و در سمت راست در کنار مغانلو و احمدزاده بازی خواهد کرد. سپاهان برای خط حمله گزینه‌های جذابی مانند جهانی و میرزایی را روی نیمکت دارد که احتمالاً در صورت گره خوردن بازی محرم به استفاده از آن‌ها رو بیاورد.

ترکیب احتمالی سپاهان برای دیدار با نفت مسجد سلیمان به شرح زیر است:

کریستوفر کنت، عزت‌الله پورقاز، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، مسعود ریگی، محمد کریمی، سروش رفیعی، سجاد شهباززاده، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو.

کد خبر 554976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.