نصب ۲ هزار پرچم شهری در اصفهان

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت ایام دهه فجر انقلاب، دو هزار پرچم شهری و حدود ۱۰۰ المان در چهارراه‌ها و میادین شهر نصب و آذین‌بندی ویژه‌ای انجام شده است.

حمید قنادنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص اقدامات فرهنگی و فعالیت‌های سازمان زیباسازی به‌مناسبت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: برای زیبایی و طراوت شهر اصفهان، فضاسازی شهری با استفاده از المان‌های موقت در میادین و چهارراه‌ها صورت گرفته است به طوری‌که شهروندان در روزهای گذشته شاهد حال و هوای انقلابی شهر بودند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر حدود ۱۰۰ المان در چهارراه‌ها نصب شده و در مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان آذین‌بندی ویژه‌ای به مناسبت این ایام انجام شده است.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان تاکید کرد: در ایام دهه فجر در هر منطقه از شهرداری یک میدان به صورت ویژه آذین‌بندی شده است، البته کیفیت انجام این اقدام به مسابقه گذاشته شده است تا در پایان دهه فجر بر اساس ارزیابی‌ها از مناطق برتر تقدیر شود.

وی با بیان اینکه در ایام خجسته فجر انقلاب، پرچم جمهوری اسلامی در ساختمان مرکزی شهرداری نورپردازی شده است، گفت: نصب دو هزار پرچم شهری و طراحی دیوارنگاره میدان امام حسین (ع) نیز از اهم فعالیت‌های سازمان زیباسازی شهرداری در این ایام بوده است.

کد خبر 554130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.