۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴
«دِرِساژ» در سینما جامعه

نشست سوم از فصل دوم نمایش و تحلیل فیلم‌های برگزیده سینمای ایران (سینما جامعه) به تماشا و تحلیل فیلم «دِرِساژ» به کارگردانی «پویا بادکوبه» اختصاص دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در نشست دوم از فصل دوم نمایش و تحلیل فیلم‌های برگزیده سینمای ایران و جهان (سینما جامعه) که از سوی دفتر تخصصی سینما (وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان) با همکاری فیلم‌خانه حوزه هنری استان اصفهان و با موضوع «مسئله هویت و مواجهه نسل‌ها در سینمای ایران» برگزار می‌شود، فیلم «دِرِساژ» به نویسندگی «حامد رجبی» و کارگردانی «پویا بادکوبه» تحلیل و بررسی خواهد شد.

این نشست با حضور «پژمان نظرزاد» نویسنده و پژوهشگر در حوزه سینما برگزار می‌شود.

داستان فیلم «دِرِساژ» درباره گلسا دختری ۱۶ ساله است که همراه با خانواده‌اش در شهری کوچک در اطراف تهران زندگی می‌کند. او بیشتر اوقات خود را با گروهی از دوستانش می‌گذراند. یک روز آن‌ها تصمیم می‌گیرند تا اقدامی هیجان‌انگیز انجام دهند، اقدامی که پیامدهای غیرمنتظره‌ای در پی خواهد داشت و از کاری صرفاً سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز، به دردسری پیچیده تبدیل می‌شود. اتفاقاتی که رخ می‌دهد، از اساس، دیدگاه گلسا نسبت به زندگی را تغییر می‌دهد.

در فیلم «دِرِساژ» به نویسندگی «حامد رجبی» و کارگردانی «پویا بادکوبه»، علی مصفا، شبنم مقدمی، یسنا میرطهماسب، نگار مقدم، به‌آفرید غفاریان و جلال فاطمی به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم برنده جایزه بخش نسل جشنواره برلین ۲۰۱۸ و بهترین فیلم اول در سی‌وششمین جشنواره جهانی فیلم فجر شده است.

به گزارش ایمنا، نمایش و تحلیل فیلم‌های برگزیده سینمای ایران و جهان هر هفته روزهای سه‌شنبه در سینما سوره، واقع در خیابان آمادگاه، روبه‌روی هتل عباسی، پردیس حوزه هنری برگزار می‌شود.

نمایش و تحلیل فیلم «دِرِساژ» سه‌شنبه _نوزدهم بهمن‌ماه_ ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

«دِرِساژ» در سینما جامعه

کد خبر 554026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.