جدیدترین برنامه‌های فرهنگی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای استان اصفهان

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده فنی شهید مهاجر گفت: به مناسبت بیست‌ودوم بهمن‌ماه، بسیج دانشجویی مراسم نورافشانی و جشن را در دانشگاه یا میدان انقلاب اصفهان خواهد داشت. برگزاری راهپیمایی توسط کارکنان و اساتید به مناسبت بیست‌ودوم بهمن‌ماه نیز از دیگر برنامه‌های این روز است.

وحید مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان و دانشکده فنی شهید مهاجر به مناسبت دهه‌فجر، اعیاد ماه رجب و شعبان یازدهم بهمن‌ماه در شورای فرهنگی مصوب شد.

وی تصریح کرد: دوشنبه _هجدهم بهمن‌ماه _ توسط بسیج دانشجویی دانشکده فنی شهید مهاجر جلسه‌ای مجازی از سلسله نشست‌های مجازی بسیج اساتید استان اصفهان با سخنرانی مجازی «هادی طحان نظیف»، سخنگوی شورای نگهبان تدارک دیده شده است؛ همچنین سه‌شنبه _نوزدهم بهمن‌ماه_ همزمان با برگزاری زیارت عاشورا میزبان سرهنگ «مؤمنی» هستیم و به مناسبت دهه‌فجر سخنرانی خواهیم داشت.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان ادامه داد: به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و حضرت علی (ع) و ایام‌الله دهه فجر یکشنبه _بیست‌وچهارم بهمن‌ماه_ مراسم جشنی در سالن فرهنگ دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور کارمندان، اساتید و دانشجویان بسته به شرایط کرونا، به‌صورت حضوری یا مجازی برگزار می‌شود.

وی در مورد مراسم جمعه _بیست‌و دوم بهمن‌ماه_ گفت: به مناسبت بیست‌ودوم بهمن‌ماه بسیج دانشجویی مراسم نورافشانی و جشنی را در دانشگاه یا میدان انقلاب اصفهان برگزار خواهد کرد. برگزاری راهپیمایی توسط کارکنان و اساتید به مناسبت بیست‌ودوم بهمن‌ماه نیز از دیگر برنامه‌های این روز است.

مدرس اضافه کرد: پنج‌شنبه _پنجم اسفندماه_ نیز به مناسبت روز مهندس با اهدای تقدیرنامه از سوی ریاست دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان از همه کارکنان و اعضای هیئت علمی با مدرک کارشناسی فنی و مهندسی تقدیر و تشکر به عمل خواهد آمد و در همین روز گردهمایی نخبگان بسیجی استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان، معاونین و بسیجیان در سالن اجتماعات دانشکده برگزار خواهد شد. انجام این مراسم منوط به وضعیت شیوع کرونا و تأیید مکان برگزاری توسط بسیج اساتید خواهد بود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی حرفه‌ای استان اصفهان ادامه داد: با توجه به این که مراسم سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشکده فنی شهید مهاجر جمعه _ششم اسفندماه_ برگزار خواهد شد، مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای تکمیل پروژه یادمان شهدا اختصاص یافته است و مرحله اول سفت‌کاری مجموعه فرهنگی یادمان شهدا تا جمعه _ششم اسفندماه_ به بهره‌برداری خواهد رسید. همچنین در این روز سخنرانی و مداحی نیز خواهیم داشت.

وی افزود: به مناسبت میلاد امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل (ع)، امام سجاد (ع) و مبعث پیامبر (ص) سه‌شنبه _دهم اسفندماه_ از همکاران پذیرایی می‌شود و به مناسبت روز درختکاری نیز ۹۴ اصله درخت در فضای سبز دانشگاه غرس خواهد شد.

مدرس در رابطه با برگزاری اردوی راهیان نور گفت: اردوی راهیان نور که هر سال توسط بسیج دانشجویی انجام می‌شد متناسب با وضعیت شیوع کرونا و بخشنامه‌های ابلاغی انجام خواهد شد. با توجه به کمبود اعتبارات و اعیاد پیش‌رو مقرر شد تا پایان سال هدایایی به مناسبت روز مرد، زن، همه اعیاد ماه رجب و شعبان و عید نوروز تقدیم همکاران شود. به مناسبت ولادت حضرت‌ابوالفضل (ع) و روز جانباز از آسایشگاه جانبازان شهید رجایی نجف‌آباد نیز بازدید به‌عمل خواهد آمد.

کد خبر 553912

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.