واکنش باشگاه الکرخ درخصوص پدیده عراقی/ انتقال حسن عبدالکریم به سپاهان فعلا منتفی است

با انتشار بیانیه باشگاه الکرخ عراق، داستان انتقال حسن عبدالکریم به تیم فوتبال سپاهان تا اطلاع بعدی این باشگاه منتفی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، درحالی‌که در لیگ‌برتر فوتبال ایران تعطیلات نیم‌فصل را سپری می‌کند، پنجره نقل‌و انتقالات زمستانی تا دو هفته آینده ادامه خواهد داشت و باشگاه‌های لیگ‌برتری به‌دنبال جذب بازیکنان مدنظرشان برای تقویت تیم خود هستند.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از طی‌کردن یک نیم‌فصل پر فراز و نشیب به‌دنبال تقویت نقاط ضعف تیمش، به‌دنبال خرید بازیکنان مدنظر نویدکیا است. روز گذشته رشید مظاهری دروازه‌بان سابق تیم فوتبال استقلال تهران با عقد قراردادی به‌مدت یک‌ونیم فصل به عضویت تیم فوتبال سپاهان اصفهان درآمد. یکی دیگر از بازیکنانی که سپاهان به‌همراه چند تیم دیگر لیگ‌برتری زیر نظر دارد تا به‌خدمت بگیرد، حسن عبدالکریم بازیکن عراقی تیم فوتبال الکرخ عراق است.

در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی در رسانه‌ها مبنی بر توافق وی با سپاهان زده می‌شد و برخی اذعان می‌کردند پدیده جوان الکرخ به اصفهان خواهد آمد. اما به‌دنبال آن، باشگاه الکرخ عراق با انتشار اطلاعیه‌ای خبر توافق وی با سپاهان یا هر تیم دیگر ایرانی را تکذیب کرد که متن کامل این بیانیه الکرخ را در زیر می‌خوانید:

شفاف‌سازی

قبلاً اشاره شد که برخی از باشگاه‌های ایرانی تمایل خود را برای حضور حسن عبدالکریم بازیکن تیم‌ملی و تیم الکرخ در تیمشان اعلام کرده‌اند؛ در روزهای گذشته مدیریت باشگاه الکرخ منتظر تصمیم‌گیری حسن عبدالکریم درباره موضوع قرارداد او با این تیم‌ها بود.

پس از بازی مقابل لبنان در مقدماتی جام جهانی، مدیریت الکرخ به حسن عبدالکریم پیشنهاداتی را اعلام کرد که عبدالکریم خواستار مشورت با خانواده خود در این زمینه شد. وی در نهایت تصمیم گرفت مذاکره در خصوص تیم جدیدش را به پس از پایان بازی‌های ملی در مقدماتی جام‌جهانی و رقابت‌های لیگ‌برتر موکول کند.

بنابراین درحال‌حاضر مذاکرات بین مدیربرنامه‌های حسن عبدالکریم و باشگاه عراقی در مورد قرارداد با تیم جدید متوقف شد و هر آنچه در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی درباره اینکه قرارداد این بازیکن به مراحل پایانی خود رسیده عنوان می‌شود، نادرست است و پس از ازسرگیری مذاکرات، باشگاه جزئیات قرارداد را اعلام خواهد کرد.

واکنش باشگاه الکرخ در خصوص پدیده عراقی/ انتقال حسن عبدالکریم به سپاهان فعلا منتفی است

کد خبر 553771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.