راه‌اندازی خط مستقیم مبادله پستی اصفهان‌–‌بوشهر

مدیر کل پست استان اصفهان گفت: کاهش بازه زمانی سیر مرسولات پستی و صیانت از امانات به‌منظور جلوگیری از آسیب‌های احتمالی در جابه‌جایی‌های متعدد از نتایج راه‌اندازی این خطوط است که منجربه جلب رضایت مشتریان و تحقق تعهدات سیر مرسولات به مشتریان و آسودگی خاطر هموطنان می‌شود.

حمید باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: راه‌اندازی خطوط مستقیم پستی بین استان‌ها با هدف تسریع در مبادله مرسولات کشور صورت می‌پذیرد.

مدیر کل پست استان اصفهان گفت: کاهش بازه زمانی سیر مرسولات پستی و صیانت از امانات به‌منظور جلوگیری از آسیب‌های احتمالی در جابه‌جایی‌های متعدد از نتایج راه‌اندازی این خطوط است که منجر به جلب رضایت مشتریان و تحقق تعهدات سیر مرسولات به مشتریان و آسودگی خاطر هموطنان می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه اصفهان در چهارراه ارتباطی و کریدور شمال به جنوب و غرب به شرق کشور قرار گرفته، خطوط مستقیم بین استانی با اکثر مراکز کشور راه‌اندازی شده است.

باقری گفت: با راه‌اندازی این خط جدید پستی، مردم می‌توانند به سهولت مرسوله‌های خود را به مقصد بوشهر و بالعکس به شبکه پستی کشور به‌عنوان امانتدار همیشگی خود بسپارند.

وی ادامه داد: رهسپاری مرسولات به صورت مستقیم موجب رونق اقتصادی صنایع کوچک در استان اصفهان و استان‌های همجوار خواهد شد.

باقری تصریح کرد: شرایط جامعه در شیوع ویروس کرونا، سبب گرایش مردم به خدمات پستی و استمرار سرعت بخشی به اصلاح فرآیندها شده و نیاز بود که زیرساخت‌های لازم در این بخش با سرعت بهبود پیدا کند.

وی ادامه داد: اصفهان هاب‌پستی منطقه مرکزی کشور است و روزانه به اکثر استان‌های کشور مبادله مستقیم پستی داریم. با استفاده از این ظرفیت تولیدات خاص صنایع کوچک، صنایع دستی و تولیدات بومی و محلی اصفهان و استان‌های دیگر کشور در شرایط استاندارد به سراسر کشور رهسپار می‌شود؛ ارسال پستی محصولات بومی و محلی از جمله مقوله‌های جدید این شرکت در راستای حمایت از کارآفرینی و اشتغال در روستاها است که در اصفهان به رونق تولید و کاهش دغدغه صاحبان صنایع کوچک در عرضه مطلوب تولیداتشان در سراسر کشور و حتی خارج از کشور منجر می‌شود.

کد خبر 553746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.