پویش سرود افتخار در اصفهان آغاز شد

پویش سرود افتخار و اهدای پرچم افتخار به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان همزمان با ایام دهه فجر آغاز شد.

به گزارش ایمنا، محمد حسین پسندیده، مسئول روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان از آغاز پویش سرود افتخار و اهدای پرچم افتخار در اصفهان خبر داد.

با اعلام این خبر و به منظور قرار گرفتن در خط مقدم مقابله با تبلیغات مخرب دشمن و مقابله با جنگ نرم معاندان به ویژه در ایام یوم الله فجر و تبیین دستاوردهای انقلاب و فرهنگ دینی و اسلامی، همزمان با آغاز دهه
فجر و پیروزی انقلاب، سازمان تبلیغات اسلامی اقدام به راه‌اندازی پویش «سرود افتخار» در سراسر کشور و در قالب‌های مختلف و خلاقانه‌ای کرده است.
این پویش با هدف تقویت اجرای سرودهای پاتوقی و اجراهای محله‌ای و منطقه‌ای با رویکرد مردمی در دهه فجر راه اندازی شده که به حمایت و پخش اجراهای گروه‌های سرود می‌پردازد.
گروه سرود «طاها» شهرستان اصفهان نیز به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان به صورت محله‌ای و موردی این پویش را در سطح شهر اجرا می‌کنند.
علاوه بر این پویش پرچم افتخار و دریافت هدیه پرچم برای مردم در این ایام مهیا شده که بتوانند پرچم ایران اسلامی را سر در منازل خود نصب کنند.
علاقه مندان جهت شرکت در پویش پرچم افتخار و درخواست هدیه پرچم می‌توانند عدد ۱ را به سرشماره ۳۰۰۰۲۱۲، برای ارسال عکس و فیلم‌های نصب پرچم در سردر خانه‌ها عدد ۲ و ارسال عکس و فیلم و عکس و تصاویر منتخب مردم برای شرکت در پویش سرود افتخار عدد ۳ را به سرشماره ۳۰۰۰۲۱۲ ارسال نمایند.
همچنین جهت ترویج اشتراک‌گذاری عکس و فیلم مخاطبان سامانه parchameftekhar.ir طراحی و راه اندازی شده است.
کد خبر 553651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.