هدف انقلاب تنها تامین معیشت مردم نبود

امام‌جمعه فریدون‌شهر گفت: اهداف اصلی انقلاب نباید تحریف شود، برخی اهداف انقلاب را در حد تأمین معیشت مردم می‌دانند در صورتی که اهداف انقلاب به دست آوردن استقلال و آزادی بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل شاه‌محمدی امروز _جمعه پانزدهم بهمن‌ماه_ در خطبه‌های نماز جمعه شهر چادگان با اشاره به شهادت مظلومانه مأمور ناجا استان فارس به دست اراذل و اوباش، اظهار کرد: ضمن محکوم کردن این جنایت از دستگاه امنیتی کشور خواستار دستگیری عاملان و اشد مجازات هستیم.

وی افزود: از مجلس انقلابی انتظار داریم اصلاح قوانین استفاده از سلاح اجرا شود تا شاهد این چنین وقایع دلخراش نباشیم؛ در هیچ کشوری این منع قوانین وجود ندارد که مأمور پلیس در برابر اراذل و اوباش نتواند از خود دفاع کند.

امام‌جمعه فریدون‌شهر با بیان اینکه انقلاب موجب شکسته شدن ابهت آمریکا در بین کشورها شد، افزود: زمانی جنگیدن فلسطینی‌ها با سنگ در مقابل صهیونیست‌ها برای ما غیر قابل تحمل بود، اما امروز سنگ پرانی فلسطینی‌ها برای رژیم صهیونیستی غیر قابل تحمل شده است.

شاه‌محمدی با اشاره به اینکه خدمات جهادی در کشور دستاوردهای انقلاب است، گفت: اهداف اصلی انقلاب نباید تحریف شود، برخی اهداف انقلاب را در حد تأمین معیشت مردم می‌دانند در صورتی که اهداف انقلاب به دست آوردن استقلال و آزادی بود.

وی افزود: مشکلات کنونی کشور حاصل بی‌تدبیری مسئولان غرب زده‌ای است که سال‌های متوالی مسئولیت داشتند و می‌خواستند کشور را به سبک و منش غرب مدیریت کنند در صورتی که امام انقلاب (ره) را بر پایه اسلام ناب محمدی تشکیل داد. اگر سیره و منش امام (ره) به درستی در کشور ترسیم شود تمام مشکلات مرتفع خواهد شد.

کد خبر 553398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.