۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
دنی آلوز از لیست بارسا خط خورد

بارسلونا در حالی لیست خود برای رقابت‌های لیگ اروپا را منتشر کرد که نام مدافع برزیلی در آن دیده نمی‌شود. 

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، با تمام شدن پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی باشگاه بارسلونا لیست بازیکنان خود برای حضور در لیگ اروپا را اعلام کرد که در کمال تعجب، دنی آلوز در لیست ژاوی هرناندز حضور ندارد.

در واقع کاتالان‌ها مجبور شدند یکی از چهار خرید زمستانی خود را از لیست بازیکنان خود در لیگ اروپا حذف کنند. آبی و اناری‌ها باید در ۱۷ و ۲۴ فوریه به مصاف ناپولی بروند تا تکلیف این مرحله مقدماتی از رقابت‌های لیگ اروپا نیز مشخص شود.

عثمان دمبله که پیش از این در لیست اروپایی بارسا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرار داشت، در کنار خریدهای جدید پیر امریک اوبامیانگ، آداما ترائوره و فران تورس بخشی از تیم باقی مانده است. همچنین هشت بازیکن تیم دوم بارسلونا نیز در این تیم حضور دارند که ایلیا آخوماچ، آسترالاگا بالده، آرنائو کوماس، یاندرو، گاوی، آلوارو سانز و آرنائو تناس هستند.

دلایل منجر به حذف آلوز از لیست بارسلونا شده است. شاید اولین مورد این است که آبی و اناری‌ها بازیکنان خوبی در پست دفاع راست از جمله سرجینو دست، اسکار مینگئزا، رونالد آرائوخو و سرجی روبرتو را در اختیار دارد که همگی می‌توانند در این موقعیت از زمین بازی کنند.

مورد دوم این است که دنی آلوز از بازیکنان مسن بارسلونا محسوب می‌شود و در حال حاضر ۳۸ سال سن دارد. ژاوی می‌داند که لالیگا اولویت بارسلونا است و به همین دلیل آلوز برای حضور در مستمر در رقابت‌های لالیگا از ترکیب اروپایی کنار گذاشته شده است.

کد خبر 553217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.