امکان ساخت ریلزهای طولانی‌تر در اینستاگرام فراهم خواهد شد

شبکه اجتماعی اینستاگرام احتمالا به زودی به کاربران این امکان را می‌دهد که ریلزهای طولانی‌تری بسازند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در حال حاضر افراد می‌توانند ریلز (Reels) ۶۰ ثانیه‌ای در اینستاگرام تولید کنند، اما به نظر می‌رسد که شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال بررسی امکان ایجاد ریلزهای طولانی‌تر تا ۹۰ ثانیه است. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که قابلیتی وجود دارد که کاربران می‌توانند هنگام فیلم‌برداری ریلز محدودیت ویدئو را روی ۹۰ ثانیه تنظیم کنند.

شبکه اجتماعی اینستاگرام هنوز این خبر را به صورت رسمی تأیید نکرده است؛ بنابراین هنوز در دسترس کاربران قرار نگرفته است. افراد در ابتدا فقط می‌توانستند ویدئوهای ۱۵ ثانیه‌ای را به عنوان ریلز ارائه دهند پس از مدتی این زمان به ۳۰ ثانیه تغییر کرد، سپس در ژوئیه سال گذشته مدت زمان آن به ۶۰ ثانیه افزایش پیدا کرد.

هنوز مشخص نشده است که اینستاگرام دقیقاً چه زمانی مدت زمان ریلز را به ۹۰ ثانیه افزایش می‌دهد. ریلز از زمان راه‌اندازی آن در سال ۲۰۲۰ میلادی مورد توجه بسیاری از کاربران اینستاگرام قرار گرفت. رقیب اصلی اینستاگرام، تیک‌تاک، در حال حاضر به کاربران خود اجازه می‌دهد ویدئوهایی با زمان طولانی بسازند، این سرویس در جولای سال گذشته محدودیت ویدئوهای خود را از ۶۰ به ۱۸۰ ثانیه افزایش داد.

شبکه اجتماعی اینستاگرام به منظور رقابت با ویژگی بیت‌موجی اسنپ، پشتیبانی از آواتارها را به پلتفرم خود اضافه کرد، این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد آواتارهای سه بعدی خود را با دیگران به اشتراک بگذارند، البته این ویژگی در حال حاضر فقط در کانادا، مکزیک و ایالات متحده آمریکا در دسترس است.

کد خبر 553171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.