لیست قیمت دوربین هایک ویژن اعلام شد!

سال‌ها است که تکنولوژی مربوط به سیستم‌های امنیتی فقط به دوربین مداربسته ساده و سیستم ضبط خلاصه نمی‌شود و علم این نوع لوازم در حال پیشرفت است. هایک ویژن نیز به جهت این که از رقیبان عقب نماند، زودتر از دیگران وارد این حوزه‌ها شده است.

اطلاع از لیست قیمت دوربین هایک ویژن، یک لازمه برای خرید محصولات این برند است. در بازاری که قیمت محصولات هر لحظه در حال نوسان است، بهترین کار قبل از اقدام به خرید، مطلع شدن از لیست قیمت دوربین هایک ویژن خواهد بود. اما چرا این لیست به این اندازه مهم است و اطلاع از این لیست چه تأثیری در خرید شما خواهد داشت را در این مطلب به طور کامل مورد بررسی قرار خواهیم داد.

هایک ویژن را بهتر بشناسید

هایک ویژن معروف‌ترین برند فعال در حوزه امنیتی و حفاظتی است. از شناخته‌شده‌ترین محصولات امنیتی و حفاظتی برند هایک ویژن می‌توان به دوربین‌های مداربسته و تجهیزات مربوط به آن اشاره کرد. این برند اصالت چینی دارد و کار خود را از سال ۲۰۰۱ شروع کرده است. این برند که همواره به گفته خود سعی در افزایش رضایت کاربران و کیفیت کالاهای خود دارد، توانسته در سال‌های اخیر جزو بهترین برندهای تولید کننده دوربین مداربسته شود. برای اطلاع از لیست قیمت دوربین هایک ویژن با ما همراه باشید.

اما هایک ویژن چگونه سعی دارد تا رضایت کاربران خود را افزایش دهد؟ افزایش کیفیت قطعات، بهبود تکنولوژی به کار رفته در این لوازم و کاهش قیمت محصولات از استراتژی‌های این برند برای افزایش فروش محصولات و رضایت کاربران است. این استراتژی در نهایت به نفع طرفین تمام می‌شود.

هایک ویژن در حوزه‌های جدید

سال‌ها است که تکنولوژی مربوط به سیستم‌های امنیتی فقط به دوربین مداربسته ساده و سیستم ضبط خلاصه نمی‌شود و علم این نوع لوازم در حال پیشرفت است. هایک ویژن نیز به جهت اینکه از رقیبان عقب نماند، زودتر از دیگران وارد این حوزه‌ها شده است. استفاده از هوش مصنوعی در تولید دوربین مداربسته هوشمند، تولید دوربین‌های حرارتی، تولید تجهیزات کنترل تردد و سیستم‌های اعلام حریق از این دسته حوزه‌های جدید است.

از رکوردهای برند هایک ویژن خبر دارید؟

هایک ویژن در سال ۲۰۱۶، ۲۵ درصد از سهم تولید دوربین‌های مداربسته بازار جهانی را به خود اختصاص داده بود که در سال ۲۰۱۷ این رقم به ۲۷ درصد افزایش یافت و تا به حال نیز این درصد در حال پیشروی است. این برند چینی برای اینکه بتواند به این مقدار از فروش دست پیدا کند، روزانه بیش از ۲۰۰ هزار دوربین مداربسته و ۳۰ هزار دستگاه ضبط تولید می‌کند. این مقدار از تولید در بین تمامی شرکت‌های امنیتی یک رکورد چشم‌گیر محسوب می‌شود.

اما تأثیر تولید زیاد، خود را در لیست قیمت دوربین هایک ویژن به رخ می‌کشد و این مقدار از تولید و تقاضای مشتریان باعث شده تا هایک ویژن نیز قیمت مناسبی را برای محصولات خود برآورد کند.

محصولات هایک ویژن برای همه نوع مصرف کننده

در نظر داشته باشید که تعداد زیاد محصولات تولید شده هایک ویژن، تنوع زیادی نیز دارند. حتی در داخل ایران نیز دوربین‌های مداربسته و ضبط کننده هایک ویژن در خانه‌های مسکونی، مغازه‌ها و حتی ادارات و کارخانه‌ها نیز استفاده می‌شوند. محصولات مورد استفاده در مکان‌های نه چندان امنیتی و کوچک، ویژگی‌های ساده و کمی دارند، اما در مقابل تجهیزاتی که در مکان‌های مهم مانند ادارات امنیتی و کارخانه‌ها استفاده می‌شوند، از جدیدترین تکنولوژی‌ها برخوردار هستند.

محصولات مختلف برند هایک ویژن

همان‌گونه که گفته شد، محصولات برند هایک ویژن فقط مختص دوربین مداربسته و دستگاه ضبط کننده نیست. این برند چینی توانایی تولید تمامی لوازم جانبی مربوط به این دستگاه‌ها و دیگر دستگاه‌های امنیتی را دارد. علاوه بر این، هایک ویژن در زمینه تولید محصولات امنیتی دیگر نیز بسیار نام آشنا است و توانسته در این حوزه‌ها به عنوان یک برند با کیفیت و پرفروش شناخته شود.

از بین انواع مختلف محصولات هایک ویژن می‌توان به دستگاه هیبریدی، انواع کلیدهای شبکه، لنزهای باکیفیت و متنوع، منابع تغذیه مختلف، سیستم‌های توزیع، اکسس کنترل، دستگاه کنترل اثر انگشت و انواع کارت‌های هوشمند و امنیتی اشاره کرد.

ویژگی‌های کاربردی در مقابل لیست قیمت دوربین هایک ویژن

به طور حتم، هایک ویژن به عنوان پرفروش‌ترین برند در زمینه دوربین‌های مداربسته و تجهیزات امنیتی، ویژگی‌هایی را در محصولات خود قرار می‌دهد که ارزش خرید آن‌ها را تا حد زیادی افزایش دهد. اکثر خریداران محصولات هایک ویژن پس از مطالعه و اطلاع از این ویژگی‌ها، لیست قیمت دوربین هایک ویژن را باور نمی‌کنند. به این دلیل که ویژگی‌ها و قابلیت‌های این محصولات نسبت به هزینه پرداختی، ناچیز تلقی می‌شود.

برای اینکه از این موضوع مطمئن شوید، در این بخش به معرفی تعدادی از ویژگی‌های برتر و نوآورانه دوربین مداربسته برند هایک ویژن خواهیم پرداخت.

لنز، یکی از اصلی‌ترین بخش‌های دوربین مداربسته است که هایک ویژن نیز به این شاخصه، اهمیت بسیار زیادی می‌دهد. این برند برای دوربین‌های مداربسته خود، از لنزهای با کیفیت و پیشرفته برند آلمانی اولسن استفاده می‌کند. همین یکی از شواهدی است که هایک ویژن برای افزایش کیفیت محصولات خود، حتی دست به همکاری با دیگر برندها نیز می‌زند. قابل ذکر است که برند اولسن، یکی از سه برند معروف و برتر در زمینه تولید لنزهای اپتیکال است.

استفاده از کابل POC در دوربین‌های مداربسته آنالوگ، یکی دیگر از پیشرفت‌های انجام شده در دوربین‌های این برند است. کابل POC، کابردی شبیه به کابل‌های POE دارد و برای دوربین‌های آنالوگ و آنالوگ HD به کار گرفته می‌شود. این کابل‌ها وظیفه انتقال جریان الکتریسیته و سیگنال‌های تصویری را بر عهده دارند.

عوامل تأثیرگذار در لیست قیمت دوربین هایک ویژن

به لطف تنوع زیاد دوربین‌های هایک ویژن، خریداران می‌توانند محصولات این برند را با قیمت‌های مختلفی تهیه و استفاده کنند. تنوع این محصولات را اجزا مختلفی موجب شده‌اند که هرکدام در نحوه کارکرد دستگاه، تأثیرگذار خواهند بود. از عواملی که در لیست قیمت دوربین هایک ویژن تأثیرگذار است، می‌توان به نوع لنز، کیفیت تصویربرداری دوربین، تعداد کانال، نوع دوربین (تحت شبکه یا آنالوگ بودن)، جنس بدنه و استانداردهای استفاده شده در ساخت دوربین اشاره کرد.

در نظر داشته باشید که تمامی عوامل گفته شده بخشی از ویژگی‌های تأثیرگذار هستند، اما نقش اساسی در کیفیت نهایی دستگاه شما دارند. بدین منظور بهتر است قبل از اقدام به خرید، بسته به نوع کارکرد و سلیقه خود، محصولات مختلف را مورد بررسی قرار دهید و سپس اقدام به خرید کنید.

لیست قیمت دوربین هایک ویژن را از پرشیا سیستم بخواهید

لیست قیمت دوربین هایک ویژن اعلام شد!

همان‌طور که ذکر شد، قیمت تمامی اجناس به دلیل نوسانات ارزی، دائماً در حال تغییر است و بهترین راهکار، استفاده از لیست قیمت دوربین هایک ویژن ارائه شده توسط یک فروشگاه مطمئن است. به همین خاطر نیز، پرشیا سیستم به عنوان یکی از بهترین فروشگاه‌های فعال در این حوزه، بهترین و ارزان‌ترین قیمت محصولات این برند را در اختیار شما قرار خواهد داد.

اما دلیل اعتماد ما به پرشیا سیستم چیست؟ پرشیا سیستم علاوه‌بر فروش محصولات مختلف تولیدشده توسط هایک ویژن، در زمینه فروش دیگر محصولات و تجهیزات امنیتی نیز فعالیت گسترده‌ای دارد. این فروشگاه با تجربه فراوان در زمینه فروش و اجرای پروژه‌های مهم و بزرگ در این حوزه‌ها، یکی از بهترین انتخاب‌های کاربران است.

پرشیا سیستم همواره سعی داشته در مسیر احترام به حقوق مشتری و کسب رضایت آن‌ها، کمترین هزینه را در قبال فروش و انجام خدمات دریافت کند. پرشیا سیستم علاوه بر فعالیت در زمینه فروش محصولات امنیتی، برای پیشرفت صنعت امنیتی کشور، در زمینه تولید تجهیزات شبکه نیز فعالیت‌های مفیدی را انجام داده است. کاربران عزیز برای استفاده از خدمات این فروشگاه و دریافت لیست قیمت دوربین هایک ویژن می‌توانند به آدرس ddcpersia.com مراجعه کنند.

کد خبر 552951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.