لپ‌تاپی با ۷ میلی‌متر ضخامت و بدون هیچ‌گونه پورت

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که لپ‌تاپ کرائوب X دارای هفت میلی‌متر ضخامت است و از پردازنده نسل جدید آلدر لیک بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کرائوب (Craob X) لپ‌تاپی مفهومی است که به‌تازگی اطلاعات و تصاویری از آن به صورت غیررسمی منتشر شده است، اما هنوز جزئیات کاملی درباره آن در دسترس قرار نگرفته است. این لپ‌تاپ مفهومی از پردازنده Intel Core i7-1280P استفاده می‌کند که پردازنده‌ای کم‌مصرف در خانواده آلدرلیک است و زمان زیادی از معرفی آن نمی‌گذرد.

لپ‌تاپ کرائوب X دارای صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی با وضوح 4K و طراحی بدون حاشیه است؛ در بالای صفحه نمایش نیز حفره‌ای برای میزبانی از وب‌کم به چشم می‌خورد. محصول ذکر شده دارای ۳۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5 و دو ترابایت حافظه ذخیره‌سازی PCIe Gen4 است.

اتصال بی‌سیم لپ‌تاپ کرائوب X بر استاندارد جدید وای فای 6E متکی خواهد بود. این فناوری بی‌سیم باعث شده است که این محصول درگاه فیزیکی مانند USB Type-C، تاندربولت، اسلات سیم‌کارت SD یا حتی درگاه شارژ نداشته باشد. ضخامت این لپ‌تاپ فقط هفت میلی‌متر است؛ بنابراین استفاده از درگاه‌های ذکر شده در این محصول بسیار دشوار است.

درگاه‌های مورد نیاز کاربران با استفاده از شارژر بی‌سیم مغناطیسی اراده می‌شود؛ این شارژر به صورت مستقیم به لپ‌تاپ متصل می‌شود. هنوز اطلاعاتی در مورد زمان عرضه و قیمت لپ‌تاپ کرائوب X در دسترس قرار نگرفته است.

کد خبر 552620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.