نشاط را باید با ورزش‌ همگانی به جامعه تزریق کرد/افراد متخصص در کمیته‌ها فعالیت می‌کنند

سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان از برنامه‌های گسترده و مدون این هیئت برای فعالیت جدی در تمامی کمیته‌ها جهت حفظ سلامتی مردم خبر داد. 

رضا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص برگزاری نخستین دوره مسابقات اکو کاپ به‌همت هیئت ورزش‌های همگانی با کمک کمیته کراس‌فیت و باشگاه اکو فیتنس اظهار کرد: مسابقات کراس‌فیت با حضور ۸۰ نفر در دو بخش آماتور و حرفه‌ای در سطح بسیار عالی کمی و کیفی برگزار شد و رضایت کامل شرکت‌کنندگان را به‌دنبال داشت که نشان می‌دهد هیئت همگانی استان اصفهان به‌همراه کمیته کراس‌فیت و باشگاه اکو فیتنس به اهدافشان برای برگزاری این رقابت رسیدند.

وی در رابطه با انجام رقابت‌های حرفه‌ای در کمیته‌های مختلف هیئت همگانی افزود: انجام چنین مسابقاتی باعث می‌شود ورزشکاران این رشته بتوانند خود را محک بزنند تا در مسابقات کشوری نتایج مطلوبی برای استان اصفهان به‌دست آورند.

وی ابراز امیدواری کرد هیئت همگانی استان اصفهان و کمیته‌های متناظر و زیرمجموعه آن با همکاری فرمانداری، استانداری و سایر ارگان‌هایی که در زمینه ورزش همگانی وظایفی بر عهده دارند و همچنین باشگاه‌ها، برنامه‌ریزی مناسبی برای توسعه رشته‌هایی مانند کراس‌فیت انجام دهند.

سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان از فعالیت گسترده‌تر این رشته و کمیته‌های آن خبر داد و تاکید کرد: قول می‌دهم مواردی که می‌تواند برای آموزش و ترتیب مربیان کاردان و داورها مفید باشد را مورد توجه قرار دهیم و افراد متخصص را به سمت ورزش همگانی بکشانیم.

وی تاکید کرد: هرچه در بُعد همگانی بیشتر سرمایه‌گذاری کنیم، از لحاظ جسمی و روانی جامعه‌ای سالم‌تر خواهیم داشت.

صادقی با اشاره به مشکلاتی که ویروس کرونا برای هیئت همگانی به‌وجود آورده و محدودیت‌ها، تصریح کرد: در مدت دو ساله به‌دلیل شرایط خاص ناشی از شیوع ویروس کرونا، آسیب‌های زیادی به رشته‌های ورزشی خصوصاً شاخه همگانی وارد شد.

وی ادامه داد: آسیب به ورزش همگانی، سلامت جامعه را به‌خطر می‌اندازد؛ در دوران کرونا بیشترین آسیب به هیئت‌های همگانی وارد شد و از لحاظ مالی و زیرساخت‌ها دچار مشکل شدیم.

وی در ادامه تصریح کرد: با وجود کمیته‌ها و باشگاه‌هایی که به‌دنبال فعالیت‌های گسترده هستند و همچنین افراد متخصص در کمیته‌های هیئت، می‌توانیم به سمت اهداف تعیین شده برای تأمین سلامت جامعه حرکت کنیم.

سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا کیفیت مسابقات را افزایش دهیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم.

کد خبر 552118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.