قریشی: شوت ریکانی قابل مهار نبود/ مقصر بازیکنان هستند

مدافع ذوب آهن گفت: نه مربی مقصر است و نه بازیکن، همه تلاش می‌کنند. خودمان هم از این وضع خسته شدیم.تیم نفت خیلی خوب از دروازه خود دفاع کردند و توانستند مارا ببرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمد قریشی پس باخت مقابل صنعت نفت آبادان، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای گرفتن سه امتیاز آمده بودیم، شوتی که طالبی زد یک شوت استثنا بود که و نمی‌شد آن را گرفت. در ادامه بازی ده نفره شدیم و شرایط برایمان سخت شد با این حال چند موقعیت داشتیم ولی نتوانستیم استفاده کنیم. تیم نفت خیلی خوب از دروازه خود دفاع کردند و توانستند ما را ببرند.

وی در خصوص ناراحتی‌های هوادران از روند ذوب‌آهن، بیان کرد: همه تیم تلاش می‌کنند، همه تمرکز دارند و همه چیز بر روی نظم انجام می‌شود ولی واقعاً حتی خود من نیز نمی‌دانم چرا نتیجه‌ای گرفته نمی‌شود. من نیز پارسال در این تیم بودم شرایط به همین شکل بود بلکه بدتر، امسال با اینکه لیگ را خیلی خوب شروع کردیم و تیم‌های نفت و سپاهان را بردیم، نم‌دانم چرا نمی‌شود. ما همه کاری برای گرفتن نتیجه انجام می‌دهیم، کادر فنی حتی یک قدم کم نمی‌گزارد. نه مربی مقصر است و نه بازیکن، همه تلاش می‌کنند. خودمان هم از این وضع خسته شدیم.

قریشی در پاسخ خبرنگار مبنی بر جریمه تیم فوتبال از سمت باشگاه ذوب آهن، گفت: تا الان چیزی به ما نگفته‌اند و نمی‌دانیم. بقیه موارد بر عهده باشگاه است باید ببینیم چه تصمیمی گرفته می‌شود.

مدافع ذوب آهن در پاسخ به سوال مبنی بر مهم‌ترین مشکل باشگاه ذوب آهن، تصریح کرد: به نظر من مهم‌ترین مشکل باشگاه، من بازی کن است که باید بیشتر تلاش کنم تا بتوانم چیزی که کادر فنی می‌خواهد در زمین اجرا کنم تا نتیجه خوب بگیریم. من تقصیر را گردن کسی نمی‌ندازم و انگشت اشاره را سمت خودم می‌گیرم. انشاالله که در بازی که مقابل استقلال داریم جبران می‌کنیم.

کد خبر 550776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.