پور امینی: شاید قسمت شد و به ذوب‌آهن پیوستم/ ۴ سال افتخار شاگردی تارتار را داشتم

هافبک سابق پیکان گفت: احتمال پیوستنم به ذوب‌آهن وجود دارد و شاید قسمت شد تا به اصفهان بیایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین پور امینی که دو فصل در تیم فوتبال پیکان تهران توپ می‌زد روز گذشته پس از فسخ قراردادش به صورت توافقی از این تیم جدا شد؛ در همین فاصله زمزمه‌هایی مبنی بر پیوستن این هافبک ۳۱ ساله به ذوب‌آهن اصفهان به‌گوش می‌رسد، او مدت چهار فصل در تیم‌های پارس‌جنوبی و پیکان زیر نظر تارتار بازی کرده است.

هافبک سابق پیکان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص جدایی‌اش از تیم فوتبال پیکان اظهار کرد: اول فصل پس از پایان قراردادم، بعد از صحبت‌های مجتبی حسینی با پیکان تمدید کردم، اما بعد از آغاز تمرینات و شروع فصل جدید احساس کردم باب میل سرمربی نیستم و در تفکراتش جایی ندارم. البته به سرمربی پیکان حق می‌دهم که به برخی بازیکنان اعتقاد نداشته باشد.

وی در ادامه افزود: روز گذشته نیز پس از صحبت دوستانه با مسئولان پیکان بدون هیچ حرف و حدیثی به‌صورت دوطرفه و توافقی از این تیم جدا شدم و در حال حاضر بازیکن آزاد هستم.

هافبک با تجربه جنوبی درباره تیم آینده‌اش در نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌ویکم تصریح کرد: سه، چهار پیشنهاد خوب دارم و با من مذاکراتی صورت گرفته است، اما هنوز تصمیمی مبنی بر پیوستن به تیمی نگرفته‌ام و با هیچ باشگاهی توافق نهایی انجام نداده‌ام.

پور امینی در پاسخ به این سوال که آیا از ذوب‌آهن پیشنهاد دارد و ممکن است به این تیم ملحق شود گفت: نیم‌فصل سال گذشته از اصفهان پیشنهاد داشتم، مهدی تارتار پیش از شروع فصل هم برای حضور در ذوب‌آهن با من صحبت کرد اما شرایط مهیا نشد و در پیکان ماندم. چهار سال افتخار شاگردی مهدی تارتار را داشته‌ام؛ احتمال پیوستنم به ذوب‌آهن وجود دارد اما هنوز برای تیم نهایی‌ام تصمیم نگرفته‌ام. شاید قسمت شد تا این فصل در خدمت تیم پرافتخار ذوب‌آهن باشم.

کد خبر 550005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.