آماده‌باش ۴۳۰ نیروی خدمات شهری و ماشین‌آلات زمستانه در اراک

مدیر امور شهر شهرداری اراک از آماده‌باش نیروها و ماشین‌آلات شهرداری برای بارندگی پیش‌رو خبر داد.

مجید سلیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اعلام بارندگی توسط سازمان هواشناسی اظهار کرد: اکیپ‌های امدادی و خدمت‌رسان و ماشین آلات شهرداری اراک در آماده‌باش کامل هستند.

وی افزود: با توجه به اطلاعیه اداره هواشناسی مبنی بر شروع بارش‌ها در شهر اراک از عصر امروز، نیروهای ستادی، اجرایی، خدمات شهری و فضای سبز شهرداری در حالت آماده باش قرار دارند و کلیه تجهیزات و ماشین آلات زمستانه نیز از قبیل برف روب و نمک‌پاش نیز به حالت عملیاتی در آمده و آماده خدمت‌رسانی به همشهریان هستند.

مدیر امور شهر شهرداری اراک با اشاره به آماده‌باش ۴۳۰ نیروی ستادی، اجرایی و خدمات شهری به صورت ۲۴ ساعته (دو شیفت ۱۲ ساعته) در سطح شهر، گفت: بیش از ۱۰۰ دستگاه از انواع ماشین‌آلات و تجهیزات زمستانه نیز شامل نمک‌پاش مکانیزه، گریدر، بیل مکانیکی، بیل بکهو، کامیون تک، خاور، کامیون ده چرخ برف روب، باب کت، نیسان، لودر نیز جهت عملیات برف‌روبی معابر آماده است.

وی با بیان اینکه مخازن مربوط به قرارگیری کیسه‌های نمک جهت جلوگیری از یخ زدگی معابر در چند نوبت شارژ شده تا در صورت شدت بارش‌ها بتوانیم سریع‌تر به همشهریان خدمت‌رسانی کنیم، گفت: در ایستگاه‌های آتش‌نشانی همچنین مساجد و بیمارستان‌ها بسته‌های مربوط به نمک مخصوص برای استفاده شهروندان توزیع شده که در مجموع یک‌هزار بسته را شامل می‌شود.

کد خبر 549395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.