عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۳ دی‌ماه

در این بسته خبری از آموزش اصول ایمنی به شهروندان رفسنجانی تا تداوم ساماندهی معابر قدس و بلاتکلیفی دفن‌گاه زباله بجنورد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهم‌ترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

واگذاری بیش از ۲۵۰ پلاک زمین برای اجرای طرح‌های مسکن اردستان

مجتبی پور شفیع، رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان با تبیین عملکرد ۹ ماهه امسال این اداره در چهار حوزه گفت: افزون بر ۲۵۰ پلاک زمین در این مدت برای اجرای طرح‌های مسکن شهرستان از جمله طرح اقدام ملی واگذار شده است.

اعطای وام به ساخت و سازهای محلات کمتر برخوردار ملایر

با پیگیری‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری ملایر شرایط و تسهیلات ویژه‌ای برای ساخت و ساز واحدهای مسکونی در محلات کمتر برخوردار این شهر، مهیا شد.

ایجاد دفن گاه زباله بجنورد در هاله‌ای از ابهام

مجید شادکام، معاون خدمات شهری شهردار بجنورد گفت: ایجاد دفن گاه زباله در مرکز استان با اعتراض و مشکل اجتماعی رو به رو بوده و همچنان بلاتکلیف مانده است از این رو، مسؤولان ارشد باید ورود داشته باشند.

آموزش آتش نشانی به بیش از یک هزار شهروند رفسنجانی

علی رمضانی نژاد، مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری رفسنجان با تأکید بر لزوم ارائه آموزش‌های آتش‌نشانی، گفت: در ماه گذشته به بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر از شهروندان رفسنجانی آموزش‌های آتش نشانی ارائه شد.

تداوم ساماندهی معابر قدس

در راستای اجرای طرح جامع ساماندهی معابر و اصلاح شبکه هدایت آب‌های سطحی در شهر قدس، عملیات جدول گذاری کوچه وصال واقع در بلوار جمهوری اسلامی به طول ۱۲۰ متر توسط دفتر فنی شهرداری قدس در حال اجرا است.

اجرای چهار طرح ترافیکی در گنبدکاووس

سیدعلی اصغر موسوی، شهردار گنبدکاووس گفت: با هدف بهبود و روان سازی ترافیک شهری و افزایش ایمنی معابر طرح مطالعات اجرای چهار طرح ترافیکی در این شهر در حال انجام است.

انتصابات جدید در شهرداری خرمشهر

طی احکامی جداگانه از سوی عبدالامیر کمایی شهردار خرمشهر انتصابات جدیدی در شهرداری خرمشهر صورت گرفت و محمد طیبی به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری خرمشهر و اسمعیل بابائی به عنوان سرپرست معاونت توسعه و منابع شهرداری خرمشهر منصوب شدند.

پروژه تعریض بلوار نماز

شهرداری فردیس در راستای کاهش حجم ترافیک و ساماندهی عبور و مرور وسایل نقلیه، عملیات تعریض بلوار نماز، محدوده کارخانه تراورس بتنی تا ریل راه آهن شیخ آباد را در دستور کار قرار داد.

هرس بیش از ۶ هزار اصله درخت در قزوین

محمدصالح صالحی، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: از اواسط پاییز امسال بیش از ۶ هزار اصله درخت در سطح معابر، بوستان‌ها و فضاهای سبز شهر قزوین هرس و رفع خطر شده است.

حسین دولت‌آبادی، مدیر شهرداری ناحیه ویژه گردشگری توحید شهر سبزوار گفت: با اجرا و تکمیل پیاده‌راه گردشگری حافظ توحید شهر، کسب و کار در این ناحیه رونق خواهد گرفت.

کد خبر 548632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.