گوشی اقتصادی اوپو A16K در هند معرفی شد

گوشی مقرون به صرفه جدید شرکت اوپو به نام A16K با وزنی سبک در بازار هند معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی اوپو A16K برای افرادی که به دنبال گوشی سبک وزن و شیک هستند بسیار مناسب است، ضخامت این محصول ۷.۸۵ میلی متر و وزن آن ۱۷۵ گرم است. گوشی جدید شرکت اوپو دارای نمایشگر ۶.۵۲ اینچی است و از قاببیت تنظیم نور پس زمینه بر اساس هوش مصنوعی بهره می‌برد. گوشی اوپو A16K به پردازنده Helio G32 مدیاتک مجهز شده است و عملکرد آن توسط System Booster بهبود یافته است.

انرژی مورد نیاز گوشی ذکر شده از طریق یک باتری چهار هزار و ۲۳۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود، این باتری به ویژگی‌های خاصی مانند حالت استندبای در شب، بهینه سازی شارژ در شب و حالت صرفه جویی در مصرف مجهز شده است، بنابراین کارآیی آن به حداکثر ارتقا پیدا می‌کند. گوشی اوپو A16K دارای یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/2.2 است. دوربین سلفی آن نیز به حسگر پنج مگاپیکسلی مجهز شده است که از فناوری HDR پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، سه فیلتر مخصوص تصاویر در شب در این گوشی وجود دارد که به کاربران کمک می‌کند تصاویر مختلفی در شب ثبت کنند.

گوشی اوپو A16K از سیستم عامل اختصاصی این شرکت به نام Color OS11.1 استفاده می‌کند، این سیستم عامل از ویژگی‌هایی مانند FlexDrop، ترجمه، ژست‌های حرکتی و Freeform ScreenShot بهره می‌برد. این محصول گواهی IPX4 را دریافت کرده است، بنابراین در برابر قطراب آب مقاوم است. گوشی اوپو A16K با سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی در رنگ‌های آبی، سفید و مشکی با قیمت ۱۴۲ دلار در اختیار کاربران در بازار هند قرار می‌گیرد.

کد خبر 548510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.