اخلاق و معرفت در باشگاه ذوب‌آهن نهادینه شده/بعد از کسر امتیاز به خودمان آمدیم

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: از ذوب‌آهن و مهدی تارتار به‌خاطر میزبانی خوبشان تشکر می‌کنم، ذوب‌آهن یک باشگاه مهمان‌نواز و اخلاق‌مدار است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه‌نویی در کنفرانس خبری پیش از دیدار گل‌گهر در اصفهان مقابل ذوب‌آهن با تمجید و تشکر از باشگاه ذوب‌آهن، اظهار کرد: از این باشگاه و مهدی تارتار به‌خاطر میزبانی خوبی که از ما داشتند، مهمان‌نوازی کردند و زمین تمرین در اختیار ما قرار دادند تشکر می‌کنم، باشگاهی که من در مدت حضورم روی نیمکت این تیم اخلاق و معرفتی که نهادینه شده را مشاهده کردم و نشان داد که اصالت دارد.

وی با اشاره به شرایط ذوب‌آهن و دیدار فردا، افزود: ذوب‌آهن ریشه‌دار و نایب‌قهرمان آسیا بوده؛ قهرمانی و نایب‌قهرمانی‌های زیادی در جام‌حذفی و لیگ‌برتر داشته و با وجود فراز و فرودهای چند سال گذشته امسال با حضور تارتار انسجام خوبی به خود گرفته است، فردا باید یکی از سخت‌ترین بازی‌های نیم‌فصل را مقابل ذوب‌آهن برگزار کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر در خصوص کسر امتیاز از این تیم و نتایج بازی‌های گذشته‌، تصریح کرد: بعد از آن اتفاق ناحقی که برای تیم ما رخ داد و از نظر روحی روانی افت کردیم، دو پیروزی خوب به‌دست آوردیم؛ در دیدار هفته گذشته شانس با ما یار بود که بازی را به هوادار واگذار نکردیم‌.

قلعه‌نویی درباره غایبان دیدار فردای تیمش گفت: دو سه مصدوم و دو محروم داریم که این دیدار را از دست می‌دهند و شرایط ما سخت‌تر خواهد شد؛ اما اطمینان دارم بازیکنان جایگزین با تلاش و دوندگی بیشتر جای بازیکنان غایب را پر می‌کنند.

وی ضمن تاکید بر اهمیت آنالیز ذوب‌آهن، اظهار کرد: فردا به دور از نتیجه، بازی بسیار خوب و زیبایی را مشاهده خواهیم کرد، شرایط ورزشگاه حتماً اجازه انجام یک بازی خوب را خواهد داد، تیم‌های تارتار نیز همیشه مالکانه بازی می‌کنند و ما در چند جلسه گذشته نیز تاکتیک ذوب‌آهن را آنالیز کردیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر در پایان با بیان اینکه پس از کسر امتیاز دوباره به خودمان آمدیم، خاطرنشان کرد: از مدیریت باشگاه و بازیکنان سپاسگزاری می‌کنم، بعد از آن اتفاقی که برای ما رخ داد تمامی بازیکنان تیم نهایت تلاش خود را کردند که پس از کم‌شدن هفت امتیاز، هشت امتیاز کسب کنیم. امیدوارم نمایش خوبی از دو تیم ببینیم، نتیجه نهایی بازی دست خدا است و قطعاً ما تلاش می‌کنیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

کد خبر 548423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.